یک کرور مردم به اشتغال از طریق طرح های مختلف امروز: تا دولت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 7:25:58 am ساعت مودی رول Garib کای

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 7:25:58 am
PM Garib Kayan Rojgar Abhiyan Yojna, Garib Kayan Rojgar Abhiyan Yojna, PM Modi in UP, PM Modi on Lucknow, India news, Indian Express ساعت مودی رول Garib کاین Rojgar Abhiyan Yojna در 31 منطقه اوتار پرادش است. (عکس)

حتی به عنوان دولت تعیین کرده است یک هدف بلند پروازانه ارائه اشتغال به 1 کرور مردم در یک روز از طریق چندین طرح نارندرا نخست وزیر را در تعامل با بهره برداران از این طرح از شش منطقه در ساعت 11 صبح روز جمعه.

ساعت مودی رول Garib کاین Rojgar Abhiyan Yojna در 31 منطقه اوتار پرادش است.

جدا از مهاجر labourers, tose PM تعامل با شامل ساکنان محلی که هم اشتغال و هم سود به تازگی راه اندازی آتما Nirbhar بهارات برنامه این مرکز را به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که باید استخدام در MSME بخش و کسانی که ارائه وام های بانکی از طریق برنامه های دولت برای شروع کسب و کار خود را.

دولت ادعا کرد که روز جمعه طرح خواهد بود که بزرگترین اشتغال برنامه در کشور جایی که یک کرور مردم داده می شود استخدام در یک روز.

حداکثر اشتغال نسل خواهد بود از طریق MGNREGA که منابع گفت: حدود 57 لاخ یک روز این ماه پس از آن حدود 40 لاخ در صنایع مختلف از جمله MSME و باقی مانده در پروژه های دولتی از جمله بزرگراه و جاده و پروژه ها و همچنین گروه خود به کمک و از طریق دولت طرح خود اشتغالی.

ممکن است به ذکر است که 31 منطقه اوتار پرادش انتخاب شده اند برای مرکز دولت آتما Nirbhar بهارات Rojgar برنامه. دولت به تازگی امضا تفاهم نامه با انجمن صنایع مانند IIA, FICCI ملی املاک و مستغلات شورای توسعه و غیره برای فراهم کردن اشتغال برای نزدیک به 11 لاخ کارگران.

در میان کسانی که با آنها هستم ارتباط برقرار خواهد شد از دهلی نو از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر یوگی Adityanath پیوستن از لکنو خواهد بود ذینفع از یک منطقه یک محصول طرح از دولت مودرا طرح از مرکز Vishwakarma Shram Samman Yojna نخست وزیر اشتغال نسل برنامه و....

این گروه نیز شامل دو مهاجر کارگران که ارائه شده اشتغال در مدرن Leminators با مسئولیت محدود در گوراکپور بود و در بازگشت از احمدآباد در گجرات در طول مستند.

MNREGA کمک به اشتغال به یک تکه بزرگ از نیروی کار در دولت است. منابع در دولت اطلاع داد که تا ژوئن 25, 69.18 لاخ کارگران ارائه شد اشتغال تحت این طرح است. از این حداکثر شدند و از شرق تا مناطق مانند Sidharthanagar از کجا 2.10 لاخ کارگران ارائه شد اشتغال از طریق MNREGA سپس ارقام بود 2.06 لاخ در Mahrajganj مورد 2.06 لاخ در لخیمپور خیری حدود 1.97 لاخ در اعظم گڑھ, 1.97 لاخ در سیتپور. ممکن است به ذکر است که سال گذشته در ماه ژوئن حداکثر اشتغال از طریق طرح در یک روز بود 14 لاخ. اوتار پرادش دولت ادعا می کند که ساخته شده 15 لاخ جدید jobcards در طول COVID همه گیر یعنی 31 درصد از کار جدید کارت های ساخته شده در کل کشور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن