بازی های المپیک | IOA برای آماده سازی یک کاغذ سفید

حرکت رو به جلو در تلاش خود را برای پیدا کردن دقیق نقشه راه برای از سر گیری فعالیت های ورزشی در کشور هند المپیک

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399

حرکت رو به جلو در تلاش خود را برای پیدا کردن دقیق نقشه راه برای از سر گیری فعالیت های ورزشی در کشور هند المپیک انجمن (IOA) در پی ورودی از تمام NSFs برای ایجاد یک کاغذ سفید با پیشنهادات عملی.

به IOA جمهور Narinder Batra در روز سه شنبه خبر از ارائه دقیق به دنبال ورودی برای یک طرح از پزشکی, ورزشکار, اجتماعی رقابتی و اقتصادی دیدگاه.

"به جای انتظار برای دولت جهت ورزش های جامعه می توانند با هم به تکامل برخی از هنجارهای برای از سرگیری تمام ورزشی و ایجاد ورزش مدیران به عنوان آگاه مراقبت تفکر و مسئول" او نوشت.

نگرانی به خطاب

Batra همچنین برخی از نگرانی های اصلی فدراسیون را مجبور به در نظر گرفتن قبل از از سرگیری فعالیت — های آموزشی دنده توسط ورزشکاران مدیریت اجتماعی فاصله در رویدادهای ورزشی و حصول اطمینان از ایمنی در حوادث مانند بدمینتون یا تنیس که استفاده مشترک از تجهیزات در رقابت و با شدت بالا ورزش مانند هاکی و کدو که دیدن غیر مستقیم تماس بدن.

به دنبال تلاش یک زمان محدود به ورزش NSFs و دولت المپیک انجمن (SOA) از اولویت های ورزشی خواسته شده است تا خود را مربوطه سفید مقالات در مورد از سرگیری فعالیت های ورزشی توسط مه 20 در حالی که بقیه باید خود را ارسال کنید ورودی توسط مه 31.

گزارش جامع

یک گزارش جامع تلفیقی همه مقالات خواهد بود در ماه ژوئن منتشر شد.

ذینفعان برای کاغذ سفید که شامل هر کس در ارتباط با ورزش در کشور — ورزشکاران و مربیان و دیگر پرسنل پشتیبانی, مسابقه, مقامات, دولت, مقامات, حامیان رسانه ها و طرفداران.

استراتژی

برخی از سوالات مربوط به ذینفعان شامل زمان مناسب و استراتژی برای از سرگیری آموزش در تمام سطوح از جمله مدرسه و کالج ورزشی — تغییرات در ورزش در از سرگیری vis-a-vis بهداشت فردی و اجتماعی فاصله و حفاظت از خود و هنجارهای عمومی برای مشارکت در ورزش است.

کسانی که خود را ارسال کنید ورودی توسط مارس 20 شامل NSFs برای تیراندازی با کمان دو و میدانی بدمینتون, بوکس, دوچرخه سواری, سوارکاری, گلف, هاکی, شمشیربازی و جودو و تیراندازی, قایقرانی, شنا, تنیس روی میز, تنیس روی, وزنه برداری, کشتی و قایق رانی.

در میان SOAs, آسام, Delhi Haryana, Karnataka و اوتار پرادش در میان 16 متحده که باید برای ارسال توسط مارس 20.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن