بازی های المپیک: مردان در هند برای باز کردن در برابر نیوزلند در هاکی

هندی مردان تیم هاکی باز خواهد شد مبارزات خود علیه نیوزیلند, در بازی های المپیک توکیو در جولای 24 سال آینده. زن

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

هندی مردان تیم هاکی باز خواهد شد مبارزات خود علیه نیوزیلند, در بازی های المپیک توکیو در جولای 24 سال آینده. زنان در طرف خواهد بود تا در مقابل هلند در اولین مسابقه خود را در همان روز.

هند شده است clubbed در کنار استرالیا و آرژانتین و اسپانیا و نیوزیلند و ژاپن میزبان در یک رابطه جنسی خشن, استخر,-A.

هندی مردان تیم که برنده آخرین آن هشت مدال طلا المپیک مسکو در سال 1980 بازی خواهد کرد استرالیا در جولای 25, به دنبال مسابقات در برابر اسپانیا (جولای 27), نایب قهرمان المپیک آرژانتین (29 جولای) و ژاپن (July 30).

در رقابت های زنان هند در استخر-یک در کنار هلند, آلمان, بریتانیا, ایرلند و آفریقای جنوبی است.

پس از بازی بازکن برابر هلند در جولای 24, زنان هندی را بازی آلمان (26 جولای) بریتانیا (July 28) آرژانتین (29 جولای) و ژاپن (July 30).

علاوه بر تجدید نظر در برنامه اعلام شده توسط فدراسیون بین المللی هاکی (FIH) در روز جمعه هیچ چیز تغییر کرده است از نظر محل و به طور کلی نظم در حال اجرا از مسابقات است.

در خط با آنچه که برنامه ریزی شده برای سال جاری افتتاحیه سال آینده بازی های المپیک خواهد بود رقابت بین ژاپن و استرالیا, مردان زنان, درب بازکن, از ویژگی های, نایب قهرمان جهان و جهان کنونی No. 1 هلند و هند است.

چهار صفحه از دو استخر در هر دو مردان و زنان رقابت خواهد شد واجد شرایط برای مرحله یک چهارم.

مردان یک چهارم, نیمه نهایی و نهایی در حال برنامه ریزی برای اوت 1, 3 و 5 به ترتيب در حالی که حذفی مسابقات زنان مسابقه برگزار خواهد شد در ماه اوت 2, 4 و 6.

هند مسابقات:

مردان: در مقابل نیوزیلند (جولای 24); در مقابل استرالیا (25 ژوئیه); در مقابل اسپانیا (جولای 27); در مقابل آرژانتین (29 جولای); در مقابل ژاپن (July 30).

زنان: در مقابل هلند (جولای 24); در مقابل آلمان (26 جولای); در مقابل بریتانیا (July 28); در مقابل آرژانتین (29 جولای); در مقابل ژاپن (July 30).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب