شجاع Anandan چشم توکیو پارالمپیک

محض شن همواره رانندگی نیروی para-ورزشکار Anandan Gunasekaran دستاوردهای. تیغه دونده مجموعه مناظر خود را در تحق

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

محض شن همواره رانندگی نیروی para-ورزشکار Anandan Gunasekaran دستاوردهای. تیغه دونده مجموعه مناظر خود را در تحقق رویای خود را از برنده مدال در پارالمپیک.

که 400m رویداد او متخصص در قابلیت نیست و در دسته بندی (T64) در توکیو پارالمپیک نشده گرفتار Anandan پایین. 33 ساله که قطار تحت محمد Kunhi پیدا کرده یک راه برای غلبه بر این ناامیدی آماده برای 200m یک رویداد که در آن او صعود برنز در Para بازی 2018. او همچنین موفق به کسب یک نقره در 400 متر.

انفجار مین در

Anandan که شد از کومبکنم پیوست ارتش در سال 2005. او از دست داد, پای چپ خود را در یک انفجار مین در حالی که در وظیفه در خط کنترل در جامو و کشمیر در سال 2008.

"این بسیار مهم است تا با چالش های زندگی به ما می اندازد و با شجاعت و اعتماد به نفس" Anandan گفت هندو از ارتش های ورزشی, موسسه پونا.

پس از برنده شدن مدال طلا در 100m 200 متر و 400 متر (IT1 حوادث) در جهان بازی های نظامی در ماه اکتبر سال گذشته Subedar با ارتش مدرس گروه مهندس و مرکز بنگلور ساخته شده ذهن خود را به تمرکز صرفا بر 200m نگه داشتن پارالمپیک در ذهن است.

Anandan در نظر دارد به بهترین استفاده از زمان او در حال حاضر پس از به تعویق افتادن پارالمپیک به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر. "من مطمئن هستم از انجام خوبی در این آزمایش انتخاب و آن را به تیم هند برای بازی های پارالمپیک."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن