افسر که به زانو در جورج فلوید گردن دستگیر جمعه

ST. پل سابق مینیاپولیس افسر پلیس نشان زانو در جورج فلوید گردن در یک ویدئو ویروسی بازداشت شده است. مینه سوتا

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

ST. پل سابق مینیاپولیس افسر پلیس نشان زانو در جورج فلوید گردن در یک ویدئو ویروسی بازداشت شده است.

مینه سوتا امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون در جمعه 29 مه اعلام کرد مینه سوتا اداره جنایی دلهره در زمان سابق افسر Derke چوین را بازداشت پیش از آن در روز. اطلاعات در مورد دستگیری و اتهامات نمی شد فورا در دسترس جمعه.

Harrington گفت: سه نفر دیگر از افسران درگیر در Floyd بازداشت بودند دستگیر جمعه. و Harrington گفت: جزئیات اضافی خواهد بود آینده جمعه است.

فلوید, 46, درگذشت, بیمارستان, چهار شنبه, مارس 25 بعد از او دستگیر شد و توسط پلیس مینیاپولیس در جعل اتهام. فیلم از این حادثه نشان می دهد فلوید و دیگران درخواست یک افسر پلیس برای جلوگیری از به عنوان او به زانو در Floyd گردن برای چند دقیقه.

پلیس در ابتدا گفت فلوید بود به بیمارستان فرستاده شده زمانی که او تجربه پزشکی پریشانی در طول بازداشت.

ویروسی تصویری برانگیخته ایالتی و فدرال تحقیقات فلوید مرگ و این باعث خشم در دولت و فراتر از آن. چندین محلی و مقامات دولتی به نام برای ماموران درگیر می شود تحت پیگرد قانونی قرار. چهار افسر حاضر در صحنه — چوین توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng — از کار اخراج شدند سه شنبه ،

تظاهرات بیش از مرگ طولانی را در سومین روز پنج شنبه با تظاهرکنندگان دوباره رو با مینیاپولیس, افسران پلیس 3 حوزه. یک شبه غارتگران شکست را به فروشگاه های مختلف در منطقه و آتش به حداقل 16 کسب و کار. و معترضان برای یک زمان بیش از حوزه قبل از سوختن آن.

گسترده غارت گزارش شد در سنت پل در روز پنج شنبه و حومه جوامع شروع به قفل کردن در پیش بینی بیشتر نمیتوانیم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن