تغذیه: ساخت پایه اسموتی

جالب چگونه عوارض ما در حال حاضر تجربه رانده اند ما بازگشت به اصول اولیه زندگی است. همان صادق است برای علم تغذی

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

جالب چگونه عوارض ما در حال حاضر تجربه رانده اند ما بازگشت به اصول اولیه زندگی است. همان صادق است برای علم تغذیه است. زمانی که همه چیز پیچیده است و ما نیاز به عقب نشینی به اصول. در اینجا یک مثال از خواننده Claudette:

س: شوهر من یک اسموتی هر روز با حدود 1 1/2 تا 2 فنجان میوه های یخ زده و سطح گلوکز است که در حال حاضر بالاتر از حد معمول. چه تفاوتی در محتوای قند از میوه به میوه های یخ زده? این امر می تواند بهترین برای او را به استفاده از میوه های تازه در مقابل یخ زده میوه ؟ همچنین او دوست دارد خود را چرب بسیار سرد است. اگر او با استفاده از میوه های تازه قرار می دهد و آن را در فریزر می کند که محتوای قند بالا برود چرا که او انجماد میوه ؟ قدردانی ورودی خود و همچنین آیا شما یک لیست از توصیه می شود میوه های کم قند ؟ من هم می دانم که نان و ماکارونی می تواند به افزایش گلوکز دفعات مشاهده شده است. کمک!!"

یک: تازه و میوه های یخ زده هستند و در مقایسه با قند اگر منجمد نسخه بدون شکر اضافه شده به آن است. انجماد نباید افزایش قند. بنابراین هر نوع میوه تازه و منجمد و خشک شده — سالم هستند اضافه شده به رژیم غذایی.

که گفت:, اگر شوهر شما دارای دیابت و او نیاز به مقدار زیادی از میوه و دیگر مواد غذایی کربوهیدرات او می خورد در یک زمان. بیش از حد کربوهیدرات — آیا از میوه, ماکارونی, نان, سبزیجات نشاسته ای یا شکر اضافه — می توانید قند خون.

بسته بر روی چه نوع از میوه او می افزاید: به مخلوط دو فنجان به راحتی می تواند نشان دهنده 2 تا 4 وعده میوه با توجه به دیابت ارز لیست. افراد مبتلا به دیابت معمولا نیاز به محدود کردن میوه خود را به بیش از 1 یا 2 نفر در یک زمان.

انواع میوه ها توصیه می شود خوردن اگر همسر خود را درک بخش. برای مثال هر یک از این بخش از میوه حاوی حدود همان مقدار کربوهیدرات ها را در قالب میوه شکر: 1 فنجان توت فرنگی 1 و 1/4 فنجان تمشک یا طالبی 1 فنجان یخ زده مخلوط, میوه, 1 کوچک, سیب, پرتقال, هلو, گلابی یا هلوی شیرین و ابدار 1 موز کوچک (یا 1/2 موز بزرگ) 1/2 فنجان آب میوه.

میوه های خشک مانند کشمش و آلو هستند بیشتر متمرکز در شکر با توجه به محتوای آب کم. یک وعده از این است که فقط 2 قاشق غذا خوری.

در اسموتی ساخت به یاد داشته باشید که مواد تشکیل دهنده دیگر نیز می تواند اضافه کردن کربوهیدرات از جمله آب میوه و شیر و جایگزین های شیر و ماست.

من توصیه استاندارد برای یک اسموتی سالم و بدون بیش از حد کربوهیدرات است 1 وعده های تازه یا میوه های یخ زده (حدود 1 فنجان برای بسیاری از انواع میوه) 1 فنجان شیر جایگزین شیر یا ماست (و یا ترکیبی از شیر و ماست) و برخی از نوع اضافه پروتئین مانند پودر پروتئین یا بادام زمینی یا دیگر مهره کره.

شما می توانید پیدا کردن منابع دیگر از انجمن دیابت آمریکا از جمله آشپزی و برنامه ریزی وعده های غذایی مشاوره در shopdiabetes.org. با تشکر برای نوشتن.

باربارا کوین یک متخصص تغذیه متخصص تغذیه وابسته به بیمارستان جامعه از شبه جزیره مونتری. ایمیل خود را در به barbara@quinnessentialnutrition.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب