تغذیه ضروری برای مدرن روز ورزشکاران

استرس در تغذیه مدرن روز در ورزش روشن است از webinar ها در حال انجام برای ورزشکاران و مربیان در طول مستند.بازی

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

استرس در تغذیه مدرن روز در ورزش روشن است از webinar ها در حال انجام برای ورزشکاران و مربیان در طول مستند.

بازی های کشورهای مشترک المنافع مدال طلای بوکسور Akhil کومار دیده است اسطوره بودن گران در مورد رژیم غذایی ورزشکاران.

"وجود دارد بسیاری از اسطوره ها حتی در اواخر 1990s. برای مثال پس از وزن در ما استفاده می شود به شیرینی. در حال حاضر بوکسورهای توصیه می شود در برابر آن. هیچ ایده ای در مورد مواد غذایی مغذی چه داشته باشد و چه نه به" Akhil گفت هندو.

سابق هند هاکی کاپیتان محمد ریاض موافقت کرد. "بسیاری از بازیکنان نمی هر گونه ایده در مورد تغذیه قبل از رسیدن به ملی کمپ. من هم نمی دانم چقدر در ابتدا.

"این یک اسطوره است که رژیم غذایی گیاهی می تواند به شما قدرت است. این Namdharis یکی از بهترین تیم های هاکی هستند سخت گیاه خواران گفت:" ریاض.

Sanjeeva سینگ آرجونا و Dronacharya برنده جایزه کماندار مشترک, حکایت جالب.

هدف اتحادش را تغییر

"در (1988) بازی های المپیک سئول یک اتوبوس مورد استفاده قرار گیرد به ترک از این بازی ها ایجاد کرد به سفارت هند در هر شب و ورزشکاران از یک یا دو رشته استفاده می شود به آنهایی که برای اولین بار برای رسیدن به اتوبوس و گرفتن مواد غذایی هند پس از رسیدن به سفارت.

"هدف این بود برای پر کردن معده" گفت: Sanjeeva. هدف این تغییر کرده است.

"هر کس در طلب آن به خوبی در بازی های المپیک, او/او نیاز به صرف 15-20 روز در سرزمین های خارجی استفاده می شود به عادات غذایی و توسعه طعم و مزه آن.

"شما نمی تواند گرسنه به دلیل عادات غذایی سفت و سخت به عنوان آن را تحت تاثیر قرار خواهد عملکرد. شما نیاز به دانستن چه مقدار کربوهیدرات و پروتئین و آب شما باید گفت:" Sanjeeva.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب