متعدد Northland نامزدهای فایل برای

نامزدهای' آخرین شانس برای فایل ژوئن 2 در 5 p. m. دموکراتیک-کشاورز-کارگر نامزد جن McEwan, یک, Duluth, وکیل و م

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399

نامزدهای' آخرین شانس برای فایل ژوئن 2 در 5 p. m.

دموکراتیک-کشاورز-کارگر نامزد جن McEwan, یک, Duluth, وکیل و مدافع تنها کاندیدایی که برای ثبت سنا منطقه 7 را پوشش می دهد که بسیاری از دلوت.

با وجود از دست دادن خود را در حمایت از اول ترم وقت بهداشت ، Erik Simonson گفت: او خواهد فایل را به اجرا برای دفتر.

مکیوون به دست آورده 70 درصد آرا در DFL آنلاین کنوانسیون با توجه به اخبار تریبیون گزارش. Simonson, که, استخدام در دریاچه سوپریور, کالج کشید جنجال به دست آورد حدود 29 درصد از نمایندگان در حمایت کنوانسیون در اوایل ممکن است.

دانا Bergstrom تنها جمهوری خواه نامزدی که اعلام کرده است قصد خود را به فایل و حزب را تایید. او قصد دارد به پرونده چهار شنبه, با توجه به انتشار اخبار.

Bergstrom زد در برابر Simonson در سال 2016 که در آن او از دست داده به او در انتخابات عمومی ،

DFLer تام Bakk تنها کاندیدایی که برای ثبت سنا منطقه 3 که شامل بخش هایی از سنت لوئیس دریاچه طبخ و Koochiching شهرستانهای استان است.

Bakk شد رهبر اقلیت سنا تا اوایل سال جاری زمانی که سناتور. سوزان, Kent, از, Woodbury, رییس Bakk در DFL حزبی رای می دهند.

DFL وقت David J. Tomassoni تنها نامزدی که ثبت شده است به نمایندگی مجلس سنا منطقه 6 را پوشش می دهد که جنوب St. Louis County و مقدار آهن محدوده. او در ششمین دوره نمایندگی این منطقه است.

در سنا منطقه 11 اول ترم وقت و جمهوری خواه Jason Rarick و دموکرات Michelle Lee باید هر دو زمینه. این منطقه شامل کارلتون کاج و سنت لوئیس شهرستان.

DFL وقت غارت Ecklund تنها کاندیدایی که برای ثبت خانه منطقه 3A پوشش کوک, Koochiching, دریاچه و سنت لوئیس شهرستان.

در خانه همسایه منطقه 3B, Mary Murphy تنها نامزدی که ثبت شده است. مورفی یک وقت و در 22nd مدت است. منطقه را پوشش می دهد لک و سنت لوئیس شهرستان از جمله منطقه درست در خارج از دلوت.

هیچ نامزد را برای ثبت خانه منطقه 6A یا 6B مناطق که پوشش در درجه اول سنت لوئیس و ایتاسکا شهرستانهای استان است. جولی Sandstede DFL-Hibbing است وقت برای منطقه 6A و دیو Lislegard DFL-شفق قطبی است که وقت برای منطقه 6B.

در Duluth وقت لیز اولسون تنها کاندیدایی که برای ثبت خانه منطقه 7B. هیچ نامزد را برای ثبت خانه منطقه 7A است که در حال حاضر توسط جن شولتز.

شولتز اعلام کرد او قصد دارد دوباره اجرا به عنوان یک DFL نامزد اوایل سال جاری با توجه به اخبار تریبیون گزارش.

خواه هنر Johnston اعلام کرد در انتشار اخبار شنبه که او خواهد بود برای پر کردن خانه های منطقه 7B.

در خانه های منطقه 11A که نشان دهنده کارلتون کاج و سنت لوئیس شهرستان جمهوریخواه جف Dotseth و DFL وقت مایک Sundin باید هر دو زمینه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب