در حال حاضر باز در پنجاب: رستوران ناهار خوردن در ازدواج, سالن در 50 درصد ظرفیت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: 23 ژوئن 2020 8:58:09 pm قبلا دولت پنجاب صادر کرد,

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Chandigarh | به روز شده: 23 ژوئن 2020 8:58:09 pm
punjab coronavirus cases, punjab covid news, coronavirus updates punjab, punjab news, latest news قبلا دولت پنجاب صادر کرد, راهنمای مرحله به مرحله بازگشایی از عبادتگاه ها, هتل ها, رستوران ها, دیگر خدمات هتل و مراکز خرید. (بازنمودی)

دولت پنجاب در روز سه شنبه اجازه شام خوردن در مرکز در رستوران ها تا 8 ساعت با 50 درصد اشغال یا 50 مهمانان هر کدام که کمتر است. همچنین سالن های ضیافت و ازدواج در کاخ ها در حال حاضر می تواند اجازه به سازماندهی اجتماعی توابع تا 50 نفر به استثنای کارکنان.

"با در نظر گرفتن نگرانی های صنعت و MHA دستورالعمل ما تصمیم به بازگشایی هتل ها, رستوران ها, ازدواج سالن و دیگر خدمات مهمان نوازی کاهش 50 درصد ظرفیت است. این موسسات باید پایبند به SOP و رعایت کامل احتیاط" رئیس وزیر Amarinder سینگ توییتی در روز سه شنبه.

ناهار خوردن در خدمات

مدیریت رستوران ها و هتل ها ارائه ناهار خوردن در خدمات را مطابق با روشهای استاندارد عملیاتی از جمله بوفه وعده های غذایی تا 50 درصد از گنجایش یا 50 مهمانان هر کدام که کمتر است.

قبلا دولت پنجاب صادر کرد, راهنمای مرحله به مرحله بازگشایی از عبادتگاه ها, هتل ها, رستوران ها, دیگر خدمات هتل و مراکز خرید.

در این دستورالعمل تازه دولت است آرام شرایط را برای باز کردن تمام انواع خدمات مهمان نوازی.
یک سخنگوی رسمی گفت: علاوه بر این در حال حاضر رستوران ها همچنین می تواند به افراد دیگر از مهمانان هتل اما زمانبندی برای مهمانان هتل و همچنین افراد از خارج خواهد بود تا 8 ساعت.

این میله در هتل ها بسته باقی خواهد ماند اما مشروب می تواند خدمت در اتاق ها و رستوران ها به عنوان مجاز تحت مالیات غیر مستقیم سیاست های دولت است.

ازدواج و کارکردهای اجتماعی

سخنگوی بیشتر اطلاع داد که مراسم عروسی و دیگر کارکردهای اجتماعی و فضای باز' احزاب در سالن های ضیافت, ازدواج, قصر, هتل ها و باز کردن سالن می تواند سازمان یافته تا 50 نفر.

تعداد مهمانان منحصر به فرد از غذا کارکنان نمی خواهد بیش از 50 نفر است.

اندازه سالن ضیافت و برگزاری 50 نفر خواهد بود حداقل از 5000 فوت مربع بر اساس نیاز 10' x10' منطقه برای یک فرد به منظور نگهداری مناسب اجتماعی فاصله.
به عنوان در هر دستورالعمل میله همچنان بسته باقی می ماند در سالن های ضیافت/ازدواج قصر.

اما مشروب اجازه داده می شود به خدمت در تابع به عنوان در هر مورد مالیات غیر مستقیم سیاست های دولت است. این دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای هتل ها و دیگر خدمات هتل می توان به شدت دنبال کرد. مدیریت هتل و دیگر خدمات مهمان نوازی خواهد بود موظف به رعایت دستورالعملهای عملیاتی استاندارد از اتحادیه و وزارت بهداشت.

مقامات منطقه نیز کارگردانی برای اطمینان از انطباق دستورالعمل ها و دیگر SOP بسته به شرایط محلی. مقامات منطقه نیز می تواند اعمال محدودیت های اضافی تلقی لازم, اضافه, سخنگوی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن