نواک جوکوویچ مورد ضرب و شتم به عنوان آدریا تور مونته نگرو پا اوراق

جهان شماره یک نواک جوکوویچ از دست داد یکی از دو باز مجرد مسابقات در ژوئن 13 در مسابقات خیریه او سازماندهی و ر

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

جهان شماره یک نواک جوکوویچ از دست داد یکی از دو باز مجرد مسابقات در ژوئن 13 در مسابقات خیریه او سازماندهی و روز خود را بدتر هنگامی که خبر شکست که یکی از این رویداد چهار پا شده است اوراق با توجه به coronavirus نگرانی.

مدت کوتاهی پس از ضرب و شتم همکار صربی Viktor Troicki در بازی افتتاحیه, جوکوویچ گفت: او نا امید شده بود که آدریا تور سوم پا در مونته نگرو, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 27-28 شده بود به نام خاموش.

"من خیلی غمگین برای مونته نگرو پا," او گفت: بالکان ملت Sport Klub تلویزیون در یک courtside مصاحبه در مقابل یک ظرفیت 4000 نفر جمعیت است.

"ما همه چیز را امتحان کردیم اما مرزهای هنوز باز است و ما لازم نیست که زمان برای سازماندهی آن است."

با 12,251 مورد تأیید و 253 مرگ و میر مربوط به COVID-19 صربستان است که در میان کشورهای که ساکنین آنها مجاز به سفر به همسایه جنوبی خود مونته نگرو.

پیشتر در روز شنبه جوکوویچ برادر کوچکتر Djordje و آدریا مدیر تور با انتشار بیانیه ای گفت: این رویداد هیئت مدیره تصمیم گرفته بود به قراضه مونته نگرو ،

خواسته در یک کنفرانس خبری پس از شکست توسط Filip Krajinovic وجود دارد که آیا یک جایگزین کشور میزبان قادر به جایگزین مونته نگرو در دو هفته جوکوویچ گفت:

"ما به دنبال در چندین گزینه های جایگزین و مکان است که من نمی خواهم به فاش کردن در این نقطه است.

"ما در حال اجرا خارج از زمان بنابراین ما می دانیم که در آن ما ایستاده یا فردا و یا روز بعد."

دور دوم برگزار خواهد شد در کرواسی ساحلی رفت و آمد مکرر از زدر در ژوئن 20-21 و نهایی در بانیا لوکا بوسنی در جولای 3-4.

مسابقات سازمان یافته توسط جوکوویچ در حالی که تنیس بین المللی به حالت تعلیق باقی می ماند با توجه به COVID-19 همه گیر شده و برخی از نام خانواده و به تصویب رسید کارآمد تر از فرمت اصلی تور حوادث.

مجموعه شده اند کاهش به بهترین از هفت بازی هشت بازیکن رقابت در دو استخر در یک round-robin اساس.

مورد ضرب و شتم Troicki در مجموعه های مستقیم جوکوویچ از دست 4-2, 2-4, 1-4 به Krajinovic.

دانه دوم و اتریش دنیا شماره سه Dominic Thiem ضرب و شتم Damir Dzumhur در دقیقه به عنوان بوسنی بازنشسته در باز کردن مجموعه ای با مصدومیت همسترینگ اما تا به حال به صرفه جویی در یک مسابقه در نقطه 1-4, 4-1, 4-3 برنده بیش از Dusan Lajovic.

بلغاری گریگور دیمیترو ضرب و شتم Lajovic در سه مجموعه اما مبهوت 4-1, 4-3 توسط تماشاگران مورد علاقه نیکولا Milojevic — پیش نویس به جای Dzumhur.

جهان عدد هفت الکساندر Zverev ضرب و شتم Krajinovic 0-4, 4-3, 4-3 شد و بازی Troicki در اواخر بازی شروع پس از نیمه شب به وقت محلی.

سوم-دور استخر مسابقات برگزار خواهد شد در بعد از ظهر یکشنبه و پس از نهایی بین گروه برندگان در 1800 GMT.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن