هیچ چیز مثل بازی شطرنج بیش از هیئت مدیره می گوید Harikrishna

صحبت کردن بیش از تلفن از پراگ, P. Harikrishna صدا شاد روز پنج شنبه. او دلیل برای خوشحال بود; او در نهایت قادر

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

صحبت کردن بیش از تلفن از پراگ, P. Harikrishna صدا شاد روز پنج شنبه. او دلیل برای خوشحال بود; او در نهایت قادر به بازی در مسابقات شطرنج پس از فاصله پنج ماه است.

این Biel بین المللی شطرنج جشنواره که به این نتیجه رسیدند در سوئیس در چهارشنبه عمده بود مسابقات شطرنج پس از coronavirus بحران جهان نهفته است. Harikrishna را نسبتا خوب بیش از حد. او موفق به کسب عناوین در موسیقی کلاسیک و Chess960 حوادث به پایان رسید و نفر دوم به طور کلی تنها با نیمی از یک نقطه است.

"این یک احساس بسیار خوبی به پشت در سالن مسابقات پس از پنج ماه" جهان پلاک 26 گفته هندو. "هر چند من شده اند بسیار کمی از شطرنج آنلاین مانند هر کس دیگری وجود دارد هیچ چیز مانند نشستن در مقابل یک صفحه شطرنج رو رقیب خود را." اما شرایط بسیار متفاوت در Biel به عنوان COVID-19 دستورالعمل تا به حال به دنبال داشته باشد. "برگزارکنندگان بسیار دقیق و اجرا شود تمام احتیاط تجویز شده توسط پزشکان" Harikrishna گفت. "بازیکنان از هم جدا شدند توسط یک پلکسی گلاس; من می توانم به آن استفاده می شود بسیار به سرعت."

هیچ تکان دادن دست

بازیکنان نیز تا به حال برای رسیدن به این تمرین از دست دادن. به طور معمول یک بازی شطرنج آغاز خواهد شد و در پایان با یک دست دادن.

"مایکل آدامز حال گسترش دست خود را زمانی که او تصمیم گرفت به تن یک بازی به من اما هر دوی ما به خاطر آن است که ما قرار نیست برای انجام این کار" Harikrishna لبخند زد. "این صفحه و مهره های شطرنج بودند و اغلب ضد عفونی وجود دارد و جدا کردن درب برای ورود و خروج از محل است."

هر چند وجود دارد و تنها هشت بازیکن در رویداد اصلی برخی از 150 در زمان شرکت در مسابقات. "فاصله 1.5 متر نگهداری می شد بین بازیکنان," او گفت:. "برای حمله رعد اسا رویداد وجود نداشت پلکسی گلاس بنابراین ما تا به حال به پوشیدن ماسک."

Harikrishna احساس می کند سازمان می تواند اعتباری برای برگزاری چنین رویداد بزرگ که تعداد کمی از مردم مایل به. "هیچ کس را سرزنش آنها را اگر آنها نمی انجام این مسابقات را," او گفت:. "خوشبختانه همه چیز به خوبی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب