'نه غیر مسئولانه به راه اندازی مجدد لالیگا' می گوید: Frederic Kanout

Sans طرفداران برقی جو در زمین ممکن است از دست رفته زمانی که LaLiga رزومه اما سویا را مغبون ستاره فردریک Kanout

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

Sans طرفداران برقی جو در زمین ممکن است از دست رفته زمانی که LaLiga رزومه اما سویا را مغبون ستاره فردریک Kanoute اعتماد به نفس بود که فوتبالیست حرفه ای می دانست که مسئولیت خود خواهد بود و "تحویل".

در یک ویدئو کنفرانس با رسانههای هند از لندن, LaLiga سفیر Kanoute گفت که "طرفداران نمی توانید صبر کنید برای تماشای فوتبال" پس از طلسم طولانی از مستند.

"همه طرفداران در حال رفتن به سازمان دیده بان تمام بازی ها را," او گفت: "وقتی پرسیده شد که در مورد احتمال فوتبال بیش از حد با 110 مسابقات بسته بندی شده به مدت شش هفته.

او احساس کردند که این خانه استفاده شده ممکن است حداقل رسانده برای تیم اما گفت که آن را می تواند باز کردن راه برای لذت بردن از و تجزیه و تحلیل مسابقات در دیدگاه های مختلف برای طرفداران.

با پنج تعویض اجازه داده می شود به جای سه Kanoute گفت که این یک "خوب و هوشمندانه" حرکت می کند و نشان می دهد گزینه های بیشتر برای مربیان.

نوک کوه یخ

او مشاهده نژادپرستی در فوتبال به عنوان تنها نوک کوه یخ است.

Kanoute قطعی شد که "این است و نه غیر مسئولانه به راه اندازی مجدد لالیگا" را به عنوان تمام پروتکل ها بودند که با دقت دنبال کرد و اضافه کرد که منابع مالی نقش بزرگ در جامعه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن