Northland در خارج از منزل آب و هوا برای 2 آخر هفته ماه ژوئیه

آخر هفته پیش رو نخواهد بود کاملا به عنوان به عنوان آن شده است به تازگی. بالا 70s به 80s در هوا برای هر دو شنب

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

آخر هفته پیش رو نخواهد بود کاملا به عنوان به عنوان آن شده است به تازگی. بالا 70s به 80s در هوا برای هر دو شنبه و پنج شنبه. بادها نور خواهد بود برای بسیاری از دشتهای شمالی و غرب میانه بالا. سازمان دیده بان برای دوش پراکنده و ابری در روز شنبه.

علاوه بر چند رگبار و طوفان در غرب Dakotas جمعه شب در حال رفتن به بسیار ملایم و دلپذیر به عنوان شما کار می کنند. دریاچه زمان ممکن است ویژگی های کمی ملایم وزش باد از شمال جمعه شب اما درجه حرارت خفیف خواهد بود.

شرقی Dakotas و مینه سوتا می تواند پی به دوش پراکنده و برخی از ابری شنبه.

رگبار و رعد و برق خواهد معطل در طول روز با چند وقفه در اینجا وجود دارد. من نمی انصراف از, هوای آزاد, برنامه های, اما تماشای رادار و می دانم که وجود دارد می تواند برخی از دوش و گاه به گاه سر و صدا در منطقه شما.

اگر شما یک فن از نسیم و سپس این آخر هفته است شکل کاملا سادگی! باد خواهد ماند نور برای همه مینه سوتا و ویسکانسین شنبه و یکشنبه. یک نسیم کوچک در اینجا وجود دارد و می توان انتظار داشت در سراسر شمالی و داکوتای جنوبی.

آفتاب آیکون در سراسر هیئت مدیره برای جمعه! یکشنبه من است انتخاب کنید بعد از آخر هفته. وزش باد به اوج رسیدن به بالای 70 به پایین و اواسط 80s برای منطقه است.

اگر شما می رویم به انجام برخی از ماهیگیری من برای شما آرزوی بهترین شانس! احساس رایگان برای به اشتراک گذاشتن برخی از کسانی که ماهیگیری عکس با من. آدرس ایمیل من است jpiepenburg@wday.com

باید سرگرم کننده و امن آخر هفته!
-StormTRACKER هواشناس Jared Piepenburg



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن