Northland طبیعت: صبح کنار جاده ای غزل خوان

بدون خروج از حیاط من توجه داشته باشید حضور robins, phoebes و سه نوع گنجشک: پیکور آهنگ و سفید-throated. محلی wo

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

بدون خروج از حیاط من توجه داشته باشید حضور robins, phoebes و سه نوع گنجشک: پیکور آهنگ و سفید-throated. محلی woodpeckers درام از درختان در مجاورت جنگل. هر یک تلاش می کند به تماس با آن طنین انداز از طریق صبح.

به عنوان من از عبور از یک باتلاق از من شنیدن تماس های از کانادا غازها هستند که با صدای بلند در حفاظت از خانواده خود را. در نزدیکی آبهای اردک — حلقه-کلفت چوب و bufflehead — و یک روپوش دار merganser تعطیل کردن در مورد. یک استتار bittern می فرستد و از آن عجیب و غریب خاموش کردن تلفن های موبایل در حالی که با صدای بلند خواستار sandhill جرثقیل پرواز بیش از.

در اینجا بیش از حد من گوش دادن به قرمز بالدار blackbirds که تودرتو در cattails و باتلاق گنجشک در امتداد لبه. یک دور کردن کبوتر عزاداری تماس و محلی loons از نزدیکی دریاچه اضافه کردن تلفن های موبایل خود را. بیش از این تالاب چند درخت چلچله خود را انجام پرواز آکروباتیک و تغذیه در حالی که یک ادم احمق winnows در هوایی عملکرد.

رفتن در جنگل من متوقف به تماشای یک زاهد گوشه نشین برفک سکوت این صبح است. جنبش در نزدیکی درختان باعث می شود من به مکث و دقت بیشتر. چند فعال, اما, خاموش, warblers در حال پیدا کردن حشرات در میان باز درخت جوانه.

من توجه داشته باشید سه در اوایل ورود — زرد-rumped و خرما و پرتقال-تاج — و آنها پیوست توسط سیاه و سفید و Nashville warblers. هیچ کدام در حال آواز خواندن, اما یکی که من نمی بینم که با صدای بلند آواز; محلی ovenbird. دیگران کمی آسان تر به کردهاید.

بیمار ruffed باقرقره نشسته در آن مورد علاقه ورود, ادامه, بال-ضرب و شتم صدا که او شروع هفته پیش. های اخیر اضافه شده به پرندگان صبح جمعیت در حال افزایش یافت-breasted grosbeak و Baltimore orioles. هر دو از رنگارنگ مردان آواز موسیقی خواننده با تاکید به اندازه کافی شنیده می شود هست.

اما از آن است که های مختلف پرندگان اواز خوان همراه صبح امروز مسیر است که توجه به خواسته های: قهوه ای ماشین غله پاک کنی.

Thrashers منظم از محلی ما پرنده زندگی, هر چند نه واقعا رایج است. مربوط به کوچکتر عموزاده و بیشتر رایج thrushes قهوه ای thrashers در مورد یک پا بلند. آنها بیشتر نزدیک به خاکستری catbird (همچنین در اینجا این صبح) و شناخته شده mockingbird دولت پرنده از چندین ایالت در جنوب. قهوه ای ماشین غله پاک کنی نیز دولت پرنده از جنوب, دولت گرجستان است.

این پرنده قهوه ای مایل به قرمز در پشت آرام زیر با تمدید دم و کمی خمیده ، اما از آن است که اندازه و یا رنگ است که جلب توجه من هر بار من با عبور — آن است که طولانی, با صدای بلند آهنگ. پرندگان پیدا کردن در معرض شعبه و نشستن در اینجا به خواندن یک سری متنوع و دلپذیر میشود. هر یک عبارت است که معمولا با توجه به دو تا سه بار به طور معمول تقلید از دیگر پرندگان به عنوان catbird یا مرغ مقلد می کند.

بازگشت از یک زمستان در بخش جنوبی کشور, قهوه ای thrashers دنبال بیشه برای خانه های خود. در اینجا آنها لانه یا در نزدیکی زمین. و در اینجا آنها در مورد راه رفتن خود را با استفاده از بلند خمیده beaks برای پیدا کردن غذا از حشرات و دانه ها. اما وقتی که می آید به آواز آنها را انتخاب کنید, بالا, باز, شعبه به انجام.

با دوربین دوچشمی و صبر من به جلو نگاه به بهار بیشتر پیاده روی صبح و بسیاری از آهنگ ها از این قهوه ای thrasher همراه با پرندگان دیگر در اینجا زندگی می کنند.

Larry Weber

لری وبر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب