Northland طبیعت: سنبه نشان می دهد رشد جدید در شاخه

این مدت طولانی به شکل منحصر به فرد از گل ها روی شاخه های درختان بید آسپن alders و hazels توسعه گرده. بهره گیری

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

این مدت طولانی به شکل منحصر به فرد از گل ها روی شاخه های درختان بید آسپن alders و hazels توسعه گرده. بهره گیری از نسیم, در این زمان, به گرده های بی مورد. نقره افرای و سپس افرای قرمز در این زمان به مرحله بعدی به عنوان آنها را توسعه کوچک مایل به قرمز (pistillate) گل در درختان و staminate گل با مقدار زیادی از گرده مرد درختان. مارس باقی مانده است, بدون شاخ و برگ درخت.

به عنوان ما وارد کرد و برگ جوانه ها شروع به باز کردن در محلی گیاهان چوبی. ابتدا با کوچکتر مانند اقطی و انگور فرنگی سبز افزایش یافت بلندتر درختان با quaking aspens. در طول 31 این ماه های سبز خود ادامه داد. به عنوان ما خارج شد ماه حتی درختان بودند که آهسته به خود را باز برگ سبز شد و همچنین. اولین هفته از ماه ژوئن جنگل به طور کامل سبز.

در میان همه این سبز شدن بسیاری از درختان برگریز قرار داده و در یکی دیگر از نمایش خود را — این یکی گل. مدت کوتاهی پس از اواسط ماه سه نفر از درختان کوچک — آلو juneberry و پین گیلاس — باز جوانه گل از نوع دیگری.

اغلب به نام "شکوفه" که در درختان جذاب این خوشه از petaled گل نیز شروع به ظاهر شدن در درختان دیگر و در زمان ما رسیدن به ماه ژوئن شکوفه ها نشان داده اند تا در اقطی chokecherry خرچنگ, اپل, داخلی, سیب و یاس بنفش.

برای چند هفته گذشته ما شده اند قادر به دیدن مقدار زیادی از جنگل گیاهان بدون نگاه کردن به کف جنگل. (در سایه های سبز, جنگل, اوایل بهار گلهای کمرنگ شده اند.) درختان بید و aspens که زود به فرم catkins در حال حاضر به یک encore.

دانه ها توسعه یافته است که از مارس گرده افشانی بالغ شده اند. با کت کرک آنها رانش در نسیم در این زمان در یک "گرم-آب و هوا بارش برف."

در ضمن درختان منتظر ماند تا همه از این تغییر از درختان برگریز گذشته بود و در حال حاضر آن است conifer زمان. راه رفتن توسط درختان کاج در اواسط ماه ژوئن ما رشد جدید از این فصل به عنوان پسوند از شاخه های چوب عمودی در برخواهد داشت.

New growth on a branch of a red pine as it appears in mid-June. (Photo by Larry Weber)

رشد جدید در شاخه ای از کاج به عنوان آن به نظر می رسد در اواسط ماه ژوئن. (عکس توسط لری وبر)

یک رنگ روشن از آن آسان است برای تشخیص این رشد جدید. چنین رشد اغلب به نام "شمع" در حال آشکار در سنبه هر چند رشد جدید اتفاق می افتد در دیگر مخروطیان ،

درختان صرف نظر از سن خود در حال رشد شاخه های جدید (شاخه). درختان هرگز توقف رشد تمام زندگی خود را و انجام این کار به سه روش: رشد آنها در خاک از ریشه های گسترده تر بر روی تنه و دیگر در راهنمایی (شاخه) از شاخه.

بهره گیری از شرایط ژوئن — گرم و مرطوب و مقدار زیادی از نور خورشید — آنها را مطرح یک رشد جدید است که طول می کشد یک زن و شوهر هفته. و ما در حال حاضر آن را به وضوح در این زمان. (درختان برگریز همچنین رشد دیگر شاخه اما نه به عنوان آشکار به عنوان سبلنجس هستند.)

با مخروطیان این است که به سرعت به دنبال شکل گیری رشد و بلوغ گرده مخروط با گرده شناور در هوا. ما اغلب با دیدن این رنگ زرد گرد و غبار در دریاچه ها. اما در حال حاضر ما می بینیم این رشد جدید در سنبه به ما گفتن که درخت به رشد خود ادامه.

سنبه یکی از بسیاری از درختان و گل ها که رشد زیادی را در ماه ژوئن.

Larry Weber

لری وبر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب