شمال ویسکانسین آزمون سایت پیدا کردن هیچ مورد جدید از COVID-19

در حالی که بسیاری از کسانی که در زمان تست رایگان گزارش داشتن علائم مانند سرفه و گلو درد ، خستگی ، سردرد ، تنگی

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

در حالی که بسیاری از کسانی که در زمان تست رایگان گزارش داشتن علائم مانند سرفه و گلو درد ، خستگی ، سردرد ، تنگی نفس یا اشکال در تنفس هیچ یک آزمایش مثبت برای ویروس جدید گفت: کتی Ronchi, Douglas County بهداشت عمومی افسر.

Washburn و Douglas County مقامات بهداشت عمومی پیوست نیروهای گارد ملی ویسکانسین به اداره 171 آزمون چهار شنبه, مه 6 در سلن چشمه مرکز جامعه.

"من می خواهم به آزمایش بیشتر گفت:" کتی Ronchi, Douglas County بهداشت عمومی افسر. "دوست داشتم برای آزمایش افراد بدون علامت فقط به درک ویروس."

مقامات اداره آزمون به ساکنان بارون, Bayfield, برنت, Chippewa, مرد دانمارکی, خرده, ساویر و Washburn شهرستانهای علاوه بر تست 129 Douglas County ساکنان. اکثر شرکت کنندگان بین سنین 50 تا 79.

"ما باید یک گزارش از یک فرد مثبت در تست سایت, اما آنها زندگی می کردند در یکی دیگر از شهرستان" رنچی گفت.

یک مورد جدید از COVID-19 گزارش شده در شهرستان داگلاس مارس 9, اما رنچی گفت که آزمون جداگانه از این رویداد در سلن چشمه. همانطور که از شنبه, دولت تا به حال 10,611 تایید موارد COVID-19 با توجه به Wisconsin Department of Health Services, از جمله دو مورد در Ashland County, سه در Bayfield County, 11 در شهرستان داگلاس چهار در سایر شهرستان و یکی در Washburn County است.

عدم وجود موارد مثبت منعکس کننده خوبی در شهرستان داگلاس اما "این قطعا هنوز هم در اینجا," او گفت:.

"من خوشحال بودم که همه آنها منفی" رنچی گفت. "من فکر می کنم آنچه در آن می گوید: برای ما این است که به طور کلی ما تا به حال واقعا خوب رعایت امن تر در خانه سفارشات و مردم در حال انجام اجتماعی فاصله و با پوشیدن ماسک و انجام بهداشت دست و آن نوع از چیزی. من فکر می کنم آنچه در آن می گوید: ما این است که ما به انجام یک کار بسیار خوب از کاهش گسترش در اینجا در شهرستان داگلاس."

آزمایشگاه گارد ملی در حال کار با پردازش هزاران نمونه در حال حاضر رنچی گفت. آجودان ژنرال پل نزدیک گفت: گارد ملی دارای 21 از 25 ایالت تیم های مونتاژ به اداره آزمون در سطح ایالت. همانطور که از پنج شنبه, مارس 12 بیش از 17,000 آزمایشات تجویز شده است.

مقامات بهداشت عمومی در Ashland Bayfield و آهن شهرستانهای پیوست با صخره و بد رودخانه باند, دریاچه سوپریور, Chippewa و گارد ملی ویسکانسین در پنج شنبه, مه 7 به سطح شیب دار تا تست برای افراد وجود دارد. حدود 150 نفر مورد آزمایش قرار گرفتند که در آن رویداد از جمله ساکنان از داگلاس, قیمت سایر و Washburn شهرستانهای استان است. تا کنون در این آزمون که به بازگشت شده اند منفی اما چندین آزمون برجسته باقی می ماند به گفته مقامات بهداشت با Ashland County و بد رودخانه گروه از دریاچه سوپریور, Chippewa.

در حالی که عدم وجود موارد مثبت بدان معنا نیست که آنها در روشن Pam Feustal بد رودخانه باند و الیزابت Szot از Ashland County گفت: آنها معتقدند این به آن معنا مردم در حال انجام یک کار بزرگ از محدود کردن تماس ها و حفظ فاصله اجتماعی.

رنچی گفت اضافی تست سایت های پیش بینی شده در غرب ویسکانسین. برای اطلاعات wwphrc.org/covid-19-community-testing. برای کسب اطلاعات بیشتر در شهرستان داگلاس نتایج بررسی "کوروناویروس به روز رسانی" در صفحه douglascountywi.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن