بدون نتایج مثبت در آخرین لیگ برتر coronavirus آزمون

لیگ برتر را راه اندازی مجدد برنامه ریزی شده در ژوئن 17 دریافت تقویت بیشتر در روز شنبه که آخرین دسته از رمان c

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

لیگ برتر را راه اندازی مجدد برنامه ریزی شده در ژوئن 17 دریافت تقویت بیشتر در روز شنبه که آخرین دسته از رمان coronavirus آزمون های تولید شده بدون نتایج مثبت است.

از آزمايشات انجام شده در روز پنج شنبه و جمعه.

"لیگ برتر امروز می تواند تایید کند که در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت و جمعه 29 مه 1,130 بازیکنان و باشگاه کارکنان مورد آزمايش قرار COVID-19. از این صفر را آزمایش مثبت" لیگ در بیانیه ای گفت.

در سه دور قبلی تست از بازیکنان از سر آموزش وجود دارد 12 مثبت.

هیچ لیگ برتر مسابقات شده اند اما از ماه مارس لیگ برتر گفت: فصل راه اندازی مجدد خواهد شد در تاریخ 17 ژوئن ارائه تمام الزامات ایمنی برآورده شده است.

پیشتر در روز شنبه دولت به چراغ سبز برای از سرگیری نخبگان ورزش در انگلستان از روز شنبه ارائه شده است که دقیق دستورالعمل های ایمنی مشخص شده در آن مرحله سه پروتکل بودند پایبند به.

لیگ برتر ارشد اجرایی ریچارد کارشناسی ارشد گفت: استقبال از او با دولت را اعلام اما گفت: هنوز کار وجود دارد که باید انجام شود به "اطمینان از ایمنی همه درگیر".

"همه مهم ورزشی از جمله لیگ برتر کار کرده اند با هم با وزارت دیجیتال, فرهنگ رسانه و ورزش برای تولید این مرحله سه پروتکل," او گفت:.

"ما نمی توانست به این نقطه بدون حمایت کامل از دولت به خصوص DCMS بهداشت عمومی انگلستان و افسر ارشد پزشکی در تیم است.

"اگر همه می رود و ما را هیجان زده خواهد کرد برای از سرگیری 2019/20 فصل در بیش از دو هفته زمان است."

وجود دارد 92 وسایل باقی مانده همه از آن برگزار خواهد شد بدون طرفداران, اگر چه در لیگ برتر گفت: هر بازی زنده پخش خواهد شد در انگلستان توسط آن موجود broadcast partners: آسمان ورزشی BT Sport, BBC Sport و Amazon Prime.

لیگ برتر رسیده بود یک توافق "قابل توجهی" از آن باقی مانده مسابقات به توان موجود برای پخش زنده free-to-air سیستم عامل از جمله برای اولین بار BBC Sport.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب