"هیچ مرد معمولی را می تواند انجام دهد بسیار': Shivraj سینگ Chouhan صفات خدایی قدرت بر PM مودی

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 9:56:26 am Madhya Prade

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 9:56:26 am
Shivraj Singh Chouhan, Narendra Modi, Jyotiraditya Scindia, Shivraj Singh chouhan compares modi with god, MP news, Indian express Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan. (عکس)

Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan که اغلب توصیف نخست وزیر نارندرا مودی به عنوان "bhagwan ka vardan" (بخشش از خدا) رفت و یک قدم جلوتر در روز جمعه به ظاهر نسبت قدرت الهی به PM.

Chouhan یک BJP ملی معاون رئیس جمهور صحبت شد در یک رویداد در دفتر مرکزی حزب در بوپال به مناسبت 100 روز از این حزب به رهبری دولت در دولت است.

متهم کنگره رهبر راهول گاندی از غرقه شدن در سیاست ضعیف طعم Chouhan گفت: "او را به چالش خواهد مودی ji? مودی جی بهارات ko bhagwan ka vardan hain. (مودی ji, هدیه ای از خدا به هند)."

قرائت یک گیتا آیه CM گفت:"Ab bhagwan sidhe آواتار ناهی lete. Lekin نارندرا jaise neta ko dekhte hai به یه lagta hai ki بینا ishwari شاکتی ke itna kam کوی sadharan vyakti ناهی kar sakta (خدا را ندارد تولد اما هر زمان که من می بینم یک رهبر مانند Narendra Modi, من احساس می کنم هیچ انسان عادی قادر به انجام خیلی کار بدون قدرت قدسی)."

Rajya سبها MP Jyotiraditya Scindia که صحبت در این مراسم همچنین lavished ستایش در مودی تماس او را حساس و شجاع است. سابق اتحادیه گفت PM تصمیم به تحمیل مستند نجات ده ها و هزاران نفر از زندگی که در غیر این صورت باید جان به کوروناویروس. او گفت: تحت مودی کشور داده است در خور پاسخ به چین است.

با اشاره به کنگره و janta منع رفت و آمد در مارس 22, Scindia گفت: در یک طرف است که با اعمال اضطراری و از سوی دیگر وجود یک رهبر است که درخواست مردم با دست خورده به ماندن در خانه و آنها در پاسخ خود به خود.

Scindia و Chouhan ستایش یکدیگر به خوبی و راه اندازی یک سطح پهن هرچیزی برابر سابق سانتی متر کمال نات که به آنها گفته شد بیشتر علاقه مند به "برگزاری IIFA awards" از کنترل coronavirus.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب