بدون پول برخی از تلاش برای پیدا کردن صندلی در پرواز از خلیج فارس

نوشته شده توسط انجو Agnihotri Chaba | Jalandhar | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 2:28:30 am م

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط انجو Agnihotri Chaba | Jalandhar | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 2:28:30 am
indian evacuation, vande bharat mission, coronavirus lockdown, indians abroad, air india flight, uae, indians brought back to india, Punjab evacuation, indian express مسافران از شارجه رسیدن به Chaudhary Charan سینگ فرودگاه بین المللی در لکنو در شب شنبه.

گیر در امارات متحده عربی بدون کار گذشته 44 روز Harjinder سینگ گیل (35) در ابتدا از این خبر استقبال اتحادیه دولت تصمیم گیری استقرار 26 ویژه پرواز را به رشته سرخپوستان از منطقه خلیج فارس. به زودی با این حال او امیدوار است نقش برآب شد.

"من خوشحال بود که دولت آغاز شده بود تخلیه کسانی که می خواستم به بازگشت به خانه. اما تمام شادی من از بین رفت که حداقل 25.000 تومان مورد نیاز است برای یک بلیط" گفت: Harjinder بیش از تلفن و اضافه کرد که او هیچ پول در سمت چپ او. 35 ساله از Gagewal روستا در برنلا در حال وارد ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی در ماه ژانویه به کار به عنوان یک راننده کامیون. او برای یک ماه زمانی که شرکت خود را تعطیل و در مارس 25 با توجه به همه گیر. روز خود را از آن زمان صرف شده اند بیکار نشسته در یک اتاق ارائه شده توسط شرکت خود را که او سهام با نه دیگر جوانان از پنجاب.

بیش از چند روز گذشته بیش از 4000 پنجابی ها در حال حاضر ثبت نام در دولت, پورتال جدا از دیگران درخواست به طور مستقیم به هند کنسولگری درخواست که آنها آورده می شود به هند از کشورهای خلیج فارس است. اما Harjinder و بسیاری مانند او که در سمت چپ با هیچ پول با توجه به از دست دادن شغل و عدم پرداخت حقوق در میان کسانی که نمی.

نه Harpreet (26) و Harbhjan (43) از نکدر در Jalandhar. هر دو از آنها نیز رشته در ابوظبی بدون کار برای بیش از 40 روز. چه بدتر, آنها ادعا می کنند که نمی شد پرداخت حقوق و دستمزد برای چندین ماه از کار انجام شده قبل از همه گیر رسید.

Gurjit سینگ (33), که شد از کپورتهلا همچنین می خواهد به عقب می آیند اما می گوید که او می بیند هیچ امیدواریم تا دولت بازگشت به خانه را به این صورت از کسانی که در رشته حقوق پرداخت نشده.

Harjinder در ضمن گفت که او تا به حال تماس دبی مبتنی بر SarbatDa Bhala یک نیکوکار سازمان است که برای نجات چند رشته پنجابی ها در کشورهای خلیج فارس و ارسال آنها را به خانه.

یک افسر ارشد در کنسولگری هند در دبی گفت: هند اکسپرس که از دبی و ابوظبی حدود 1.50 لاخ سرخپوستان ثبت نام کرده اند با کنسولگری به بازگشت به خانه. افسر گفت که اکثر آنها بودند کسانی که نمی دریافت حقوق برای گذشته بیش از 6 به 9 ماه و نمی توانیم بلیط بازگشت. او گفت: تنها کسانی که در شرایط اضطراری می تواند فرستاده می شود در این ویژه پرواز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب