نیزمبد بیمارستان رئیس استعفا می گوید او احساس می کند از نظر اخلاقی مسئول

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 3:13:07 am منابع در

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 3:13:07 am
coronavirus, west bengal covid deaths, Kolkata covid dead body kept in home, west bengal covid funerals, bengal covid funeral rules, west bengal covid cases, coronavirus cases منابع در بیمارستان گفت که دکتر رائو نیز ناراضی است که امکانات در بیمارستان بودند در حال تکمیل و برای رسیدگی به بیماری همه گیر.

روز پس از یک عکس از یک بدن یک Covid-19 بیمار در انجام یک autorickshaw با سر و پاها بیرون زده از خودرو با واکنش انتقادی در رسانه های اجتماعی پزشکی سرپرست از نیزمبد بیمارستان دولتی در Telangana استعفا از پست خود در روز دوشنبه ،

Dr Nageshwara رائو گفت: هند اکسپرس که او احساس اخلاقی مسئول حادثه. "این وزن در وجدان و من احساس گناه. من نمی توانم همچنان به عنوان سرپرست در این قاب از ذهن است. من ادامه خواهد داد به کار به عنوان استاد در بخش ارتوپدی," او گفت:.

منابع در بیمارستان گفت که دکتر رائو نیز ناراضی است که امکانات در بیمارستان بودند در حال تکمیل و برای رسیدگی به بیماری همه گیر.

در جولای 10, عکس از autorickshaw گرفتن بدن را به قبرستان رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی. Nizamabad منطقه مسئولان و مقامات پزشکی از بيمارستان های دولتی بودند متهم به سهل انگاری در اختیار بدن مرده و مدیر آموزش پزشکی دکتر رامش ردی دستور داده بود یک پرس و جو.

پرس و جو نمی سرزنش رائو پیدا کردن که بستگان متوفی تصمیم به صبر برای یک آمبولانس را به بدن مرده به قبرستان.

"در آن روز سه نفر وجود دارد Covid-19 مرگ و میر در بیمارستان و دو دستگاه آمبولانس ما در حال حاضر رفته به قبرستان با بدن مرده. روش زیر کارگران پیچیده بدن این ورق و آن را نگه داشته بود در نزدیکی سردخانه و بستگان گفته شد صبر کنید تا آمبولانس رسید. آنها گفتند که نمی خواهید به صبر برای 1-2 ساعت تا آمبولانس آمد و تصمیم گرفت به بدن خود autorickshaw. بیمارستان مقامات ارسال یک کارمند با آنها به طوری که بدن به درستی سوزانده" یک مقام گفت.

دکتر رائو نیز خواسته شد توسط مدیر آموزش پزشکی دکتر رامش ردی به پرونده یک پلیس شکایت علیه سردخانه مقامات که اجازه اعضای خانواده را به دور بدن اما او خودداری کرد و گفت که خویشاوندان او تحت فشار مقامات به انتشار بدن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن