Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده: زغال سنگ بخش باز می شود به خصوصی بازیکنان

وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در طول کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو در روز چهارشنبه. (اکسپرس عکس توسط Anil Sha

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
nirmala sitharaman press conference, nirmala sitharaman press conference live, nirmala sitharaman press conference live updates, nirmala sitharaman press conference updates, nirmala sitharaman press conference today, nirmala sitharaman press meet today, finance minister, finance minister speech, finance minister latest news وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در طول کنفرانس مطبوعاتی در دهلی نو در روز چهارشنبه. (اکسپرس عکس توسط Anil Sharma)

FM Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman است که پرداختن به چهارمین کنفرانس مطبوعاتی در به عنوان بسیاری از روز شنبه به پرده tranche بعد از صندوق به عنوان بخشی از هند تومان 20 lakh کرور بسته اقتصادی برای کمک به این کشور تبدیل شده و متکی به خود. این بسته برای اولین بار اعلام کرد نارندرا نخست وزیر در تاریخ 11 مه در آدرس خود را به ملت است.

Tranche چهارم با تمرکز بر هشت بخش از جمله زغال سنگ, مواد معدنی, دفاع, تولید, مدیریت حریم هوایی/فرودگاه/MRO برق شرکت های توزیع در UTs فضای بخش و انرژی اتمی. "اصلاحات ساختاری که امروز اعلام خواهد شد و تاثیر آن بخش که افق های جدیدی از رشد آزاد سرمایه گذاری های جدید افزایش تولید و ایجاد شغل" وزیر دارایی Nirmala Sitharaman گفت.

روز جمعه در سومین کنفرانس Sitharaman اعلام کرد 11 اقدامات برای بخش کشاورزی به عنوان بخشی از tranche سوم از دولت بسته امداد. او اعلام کرد که ایجاد یک تومان 1 لاخ کرور کشاورزی زیرساخت های صندوق برای مزرعه-دروازه زیرساخت و 10 ، 000 تومان کرور روپیه طرح برای formalisation از میکرو شرکت مواد غذایی.

این اطلاعیه توسط وزیر دارایی متمرکز بود بر فقیر اقشار جامعه از جمله مهاجر کار کوچک و حاشیه ای کشاورزان و شهری فقیر به نظر می رسد اریب بیشتر نسبت به دراز مدت. او اعلام کرده بود سه اقدامات برای مضطرب کارگران مهاجر در حالی که رونمایی از جزییات تومان 20 lakh کرور بسته اقتصادی برای کمک به Atmanirbhar بهارات Abhiyan (هند متکی به کمپین).

Sitharaman نیز اعلام کرد: "یک ملت یک جیره کارت' طرح که تحت آن مهاجران فعال خواهد شد برای دسترسی عمومی سیستم توزیع از هر عادلانه قیمت مغازه در این کشور در ماه مارس سال 2021. این بخشی از PM تکنولوژی محور اصلاحات سیستم.

در سه روز گذشته وزیر دارایی ارائه شده است برای کمک به میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs) و مهاجر کارگران و کشاورزان و فروشندگان خیابانی و کشاورزی و متفقین بخش است.

در فریدا به سختی هفت ماه پس از اعمال محدودیت در حداکثر مقدار پیاز هر عمده فروش یا خرده فروش می تواند نگه داشتن دولت نارندرا اعلام کرد آنچه که ممکن است تبدیل به یک تعریف "1991 لحظه" برای کشاورزی هند. مرکز امور Nirmala Sitharaman گفت: را اصلاح کالاهای اساسی عمل (ECA) به "بند مقررات آزاد" کشاورزی و مواد غذایی از جمله غلات و حبوبات و دانه های روغنی پیاز و سیب زمینی — و اجازه بستن سهام در این محدوده تنها تحت "بسیار استثنایی" مانند فجایع طبیعی و قحطی که باعث "افزایش قیمت".

یک سوم اصلاحات اعلام تکمیلی به دو مورد اول ایجاد یک "تسهیل چارچوب قانونی" برای کشاورزی قرارداد.

با توجه به Sitharaman سه اصلاحات عمده حرکت با هدف بهبود قیمت واقعیات برای کشاورزان در حالی که اشاره به این که ECA تصویب رسید در "روز از کمبود".

در چند روز گذشته به تنهایی BJP دولت در گجرات و کارناتاکا را اعلام احکام اجازه می دهد تا کشاورزان به فروش محصولات خود در خارج از APMC بازار متری علاوه بر اعطای معامله گران یک واحد مجوز برای خرید از هر مندی خود را در سراسر ایالات متحده.

روز جمعه Sitharaman همچنین اظهار داشت که مراحل گرفته شده برای روشن شدن حق از میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs). او گفت که تنها کاونتی غرامت هستند که پاک نیست بقیه همه انباشته حق و که در حال گرفتن افزود: در حال حاضر به کار گرفته خواهد شد. روز جمعه هند اکسپرس گزارش داده بود که مجموع بدهی پرداخت به واحدهای در MSME بخش به عنوان در 31 مارس سال 2020 ثابت شد در بیش از Rs 4.95 لاخ کرور با توجه به دولت تخمین می زند دیده توسط این روزنامه است.

Sitharaman تا به حال چهار شنبه گفت که مرکز و مرکزی PSUs خواهد روشن در انتظار MSME حق عضویت در 45 روز. وزیر MSMEs و جاده و بزرگراه Nitin کرد تا به دادگاه تجدید نظر به تمام ذینفعان از جمله بخش خصوصی برای پیگیری سریع برجسته پرداخت به MSMEs در اولین.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب