نیا عمل در 'قدر عجله در گرفتن Gautam Navlakha به بمبئی: دهلی HC

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 3:40:30 pm گوتام Navlakha متهم به توطئه

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 3:40:30 pm
Gautam Navlakha, elgaar parishad case, Bhima koregaon case, Mumbai, Pune, delhi tihar jail, Delhi High court, indian express گوتام Navlakha متهم به توطئه برای سازماندهی Elgaar Parishad در پونا به حال تسلیم قبل از نیا در مارس 14 زیر دیوان عالی کشور ، (فایل)

دادگاه عالی دهلی روز شنبه کشیده ملی تحقیقات آژانس (نیا) برای عجله در حال حرکت فعال Gautam Navlakha از سرمایه های ملی به بمبئی حتی زمانی که خود را موقت به قید وثیقه درخواست شد در انتظار وجود دارد.

عدالت Anup J Bhambhani گفت: نیا عمل در "قدر عجله" در تغییر Navlakha یک متهم در Bhima کرگن خشونت مورد بود که تسلیم در دهلی Tihar زندان به بمبئی که در آن بررسی شد و در حال بررسی است. در حالی که منظور تصویب شد و روز چهارشنبه آن را در دسترس ساخته شده در HC وب سایت در روز پنج شنبه.

Navlakha گرفته شد به بمبئی با قطار در روز سه شنبه شد و فرستاده شده به قضایی حضانت تا 22 ژوئن. پس از این با خانواده و وکلا ادعا کرد که مرکزی سازمان تحقیقاتی است و حتی آگاهانه آنها را در مورد این جنبش.

ویژه دادستان عمومی و انقلاب Prakash شتی گفت: بمبئی دادگاه صادر کرده است یک تولید حکم علیه Navlakha بر اساس آن او منتقل شد و از دهلی نو. "او منتقل شد از زمان مورد انتظار است اینجا" شتی اضافه شده است. Navlakha وکلا گفت که آنها باید مطلع شده است و با توجه به فرصت شنیده می شود قبل از تغییر او.

Navlakha به حال تسلیم قبل از نیا در دهلی نو در تاریخ 14 آوریل. ماه گذشته او فرستاده قضایی بازداشت در Tihar زندان در آوریل 25. دادگاه عالی دهلی نو تا به حال در 22 مه به دنبال نیا پاسخ در مذاکرات با 67 ساله گفت: با توجه به پیشرفته سن او در معرض خطر ابتلا به هر گونه عفونت/ویروس به ویژه در یک محیط شلوغ مثل زندان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب