'نیاز به یک جایگزین برای بزاق': Bumrah

هند هاي Jasprit Bumrah می گوید او نمی خواهد دست در آغوش گرفتن و بالا و سپاس به عنوان بخشی از یک جدا, جشن, اما

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

هند هاي Jasprit Bumrah می گوید او نمی خواهد دست در آغوش گرفتن و بالا و سپاس به عنوان بخشی از یک جدا, جشن, اما قطعا miss استفاده از بزاق بر روی توپ. او احساس می کند که یک جایگزین باید برای حفظ گیلاس قرمز.

ICC Cricket کمیته رهبری سابق هند کاپیتان آنیل Kumble توصیه می شود ممنوعیت استفاده از بزاق بر روی توپ به عنوان یک اقدام موقت برای مقابله با COVID-19. این کمیته اجازه نمی دهد استفاده از مواد مصنوعی به عنوان جایگزین حرکت می کند.

این ممنوعیت در قانون جدید باعث می شود آن را سخت تر برای پرتاب کنندگان و Bumrah مانند بسیاری سابق و فعلی bowlers سریع احساس می کند وجود دارد باید به یک جایگزین.

"من خیلی از مخفی به هر حال و نه بالا و پنج نفر هم طوری نیست که مشکل من زیادی است. تنها چیزی که به آن علاقه من است بزاق بیت" گفت: Bumrah در یک چت با ایان اسقف و شان پولاک در ICC سری ویدئو در داخل است.

"من نمی دانم چه دستورالعمل های ما باید به دنبال زمانی که ما به عقب می آیند اما من احساس می کنم باید وجود داشته باشد یک جایگزین," او اضافه شده است.

Bumrah گفت که قادر به استفاده از بزاق باعث می شود بازی بیشتر ضربه پسند.

"اگر توپ به خوبی نگهداری می شود آن را دشوار برای پرتاب کنند.

"زمینه گرفتن کوتاه تر و کوتاه تر درها در حال تبدیل شدن به تملق و تملق گفتن.

"بنابراین ما نیاز به چیزی است که برخی از جایگزین برای پرتاب کنندگان به حفظ توپ به طوری که آن را می توانید انجام دهید چیزی — شاید معکوس در پایان و یا نوسان معمولی است."

هنگامی که سابق غرب هند pacer اسقف با اشاره به این که شرایط بوده است مطلوب به bowlers سریع در طول چند سال گذشته Bumrah راننده سرشونو تکون دادن در توافق است.

"در مسابقه تست کریکت بله. به همین دلیل است که مورد علاقه من فرمت زیرا ما چیزی بیش از وجود دارد. اما در یک روز کریکت و T20 کریکت یک روزه کریکت وجود دارد دو توپ جدید پس از آن به سختی معکوس در پایان.

"ما در نیوزیلند زمین (مرز) 50 متر است. بنابراین حتی اگر شما به دنبال به آمار شش آن را برای شش. در مسابقات تست من بدون مشکل کار من بسیار خوشحال با راه رفتن چیزهایی است."

او در می یابد آن را سرگرم کننده است که ضربه نگه داشتن شکایت در مورد حرکت توپ.

"هر زمان که شما بازی من شنیده ام ضربه زن — و نه در تیم ما همه جا — شکایت توپ نوسانی است. اما این توپ قرار است به نوسان! این توپ قرار است برای انجام کاری! ما در اینجا فقط به throwdowns نیست ؟ (خنده حضار)

"این چیزی است که من به ضربه تمام وقت. در یک روز کریکت هنگامی که توپ معکوس آخر من نمی دانم. امروزه از توپ جدید نمی نوسان زیادی نیز هست. بنابراین هر زمان که من می بینم ضربه می گویند توپ نوسانی یا seaming و است که چرا من - توپ قرار است به انجام این کار است.

"از آنجا که آن اتفاق نمی افتد آنقدر در فرمت های دیگر آن را یک چیز جدید برای ضربه هنگامی که توپ در حال حرکت و یا seaming گفت:" 26 ساله.

این احمدآباد-متولد pacer می یابد خود را در یک موقعیت غیر معمول به عنوان او را دگرگون بیش از دو ماه با توجه به مستند های اعمال شده در پی شیوع کروناویروس.

زمانی که هند خواهد شد و بازی بعدی هنوز روشن نیست و Bumrah گفت که او مطمئن است در مورد چگونه بدن خود را نگه دارید تا زمانی که او را برمی گرداند به عمل است.

"من واقعا نمی دانم که چگونه بدن شما واکنش نشان می دهد زمانی که شما لازم نیست کاسه به مدت دو ماه و سه ماه. من در تلاش برای نگه دارید تا با آموزش به طوری که به عنوان به زودی به عنوان زمینه باز کردن بدن در شکل مناسب و معقول.

"من شده است به آموزش تقریبا شش روز در هفته اما من نمی دگرگون برای یک دوره طولانی از زمان, بنابراین من نمی دانم که چگونه بدن واکنش نشان می دهند زمانی که من کاسه اول توپ.

"من با نگاه کردن به آن به عنوان یک راه برای تمدید بدن خود را. ما هرگز چنین شکستن دوباره, بنابراین حتی اگر شما یک خرده گرفتن در اینجا وجود دارد و شما می توانید یک تجدید فرد زمانی که شما به پشت. شما می توانید در طول زندگی حرفه ای خود را," او گفت:.

Bumrah افزایش یافته است به سرعت در کریکت بین المللی با وجود داشتن کارشناسان رزرو در مورد طول عمر خود به دلیل نامتعارف عمل است.

ریگ سریع کاسه می بیند شباهت در کار خود را در گراف به سوئدی ستاره فوتبال زلاتان ابراهیموویچ.

"ما شخصیت های مختلف. اما داستان من می تواند مربوط به این است که هنوز بسیاری از مردم فکر می کردند او خواهد آن را بزرگ. وجود دارد یک مورد مشابه با من در حال رشد نیز هست.

"هر جا که من رفتم این بود که به طور کلی بازخورد از مردم که" این مرد نمی خواهد انجام هر کاری او خواهد بود نه بالا-دارای کاسه او نمی خواهد بود قادر به بازی برای یک دوره طولانی از زمان با این نوع از عمل'

"بنابراین داشتن اعتقاد خود مهم است و تنها اعتبار مورد نیاز است که اعتبار خود را. من تو را دیدم که در او (ابراهیموویچ) است بنابراین این چیزی که من می تواند مربوط به" اضافه شده Bumrah.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن