نزدیک به 200 نفر در آن واحد در Hinjewadi در نزدیکی پونا به دنبال کاهش مالیات بر املاک

نوشته شده توسط Kavitha Iyer | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 4:05:34 am این Hinjewadi این

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
نوشته شده توسط Kavitha Iyer | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 4:05:34 am
coronavirus in maharashtra, covid-19 in maharashtra, maharashtra property taxes, pune IT units, Hinjewadi hub property tax, pune it units property tax, indian express news این Hinjewadi این انجمن معتقد است که واحدهای فناوری و مراکز واقع در شهرداری شرکت مناطق به اتهام مالیات بر املاک مسکونی در نرخ طبق این سیاست (فایل)

ضربه سخت Covid-19 همه گیر و مستند نزدیک به 200 infotech واحد در Hinjewadi یکی از ماهاراشترا بزرگترین تکنولوژی هاب واقع در نزدیکی پونا در پی به شارژ کاهش مالیات بر املاک. تاکید کرد که آنها به دنبال جدید, دستورالعملهای عملیاتی استاندارد هستند اما به جای درخواست برای اجرای یک تصمیم قبلی آنها خواست ماهاراشترا دولت آنها را به اتهام مالیات بر املاک مسکونی در نرخ هر فناوری اطلاعات/IT فعال خدمات سیاست دولت ماهاراشترا شده است که در محل پس از 2015.

این Hinjewadi این انجمن معتقد است که واحدهای فناوری و مراکز واقع در شهرداری شرکت مناطق به اتهام مالیات بر املاک مسکونی در نرخ طبق این سیاست اما کسانی که در واقع در صلاحیت ایجاد کرد گرم panchayats از جمله راجیو گاندی Infotech پارک آزادانه به نام Hinjewadi آن را hub ادامه به پرداخت مالیات بر املاک محاسبه شده در نرخ واحدهای صنعتی حدود 20 درصد بالاتر است.

این Hinjewadi hub خانه را به رشته مانند Wipro فناوری و ساختمان های مدرن مانند Ascendas آن را پارک. تقاضا برای کاهش نرخ مالیات برای اولین بار پذیرش توسط این شرکت است که این بیماری همه گیر و مستند را عمیقا تحت تاثیر کسب و کار.

"Covid-19 نهفته است این شرکت بیش از حد سفارشات در حال پایین, صدور صورت حساب, نرخ پایین همه درخواست برای تخفیف. و اجازه دهید ما به تکرار است که ما نمی خواهیم برای هر تازه دستورالعملهای عملیاتی استاندارد" گفت: سروان قیدار Paranjpye رئیس اداری افسر مداوم جهانی راه حل آن شرکت با دفاتر در Hinjewadi.

این واحد نیز اشاره کرد که در حالی که گرم panchayats جمع آوری مالیات بر اموال آنها نمی ارائه خدمات ضروری است. در واقع راجیو گاندی Infotech پارک آبشار در صلاحیت این دادگاه ها از سه روستای گرم panchayats — Hinjewadi, Maan و Marunji. خیلی از امکانات مدنی در داخل infotech پارک از جمله جمع آوری زباله و تامین آب, اما, عمل توسط ماهاراشترا شرکت توسعه صنعتی و یا پونا شهری شرکت یا پیمپری- - چینچواد شهرداری شرکت. "قوانین اجازه گرم panchayats به افزایش نرخ مالیات به صورت دوره ای و نرخ افزایش یافته و به حداکثر حد مجاز" Paranjpye گفت:, و اضافه کرد که شرکت در Hinjewadi پیدا کردن افزایش نرخ را بدون هر گونه توجیه و آنها ترجیح می دهند به پرداخت مالیات به MIDC.

بزرگترین منطقه از راجیو گاندی پارک واقع در Maan گرم panchayat به دنبال Hinjewadi.

پونا zilla parishad مدیر عامل Ayush پراساد در حال حاضر نوشته شده به دولت apprising آنها را از شرکت تقاضا است. با استناد به مثال یک مجتمع بزرگ مسکن آن واحد در Maan این نامه می گوید: آن بار مالیاتی خواهد بود پایین تر و نزدیک به 50 تومان lakh سالانه نزدیک به 60 درصد اگر ملک مالیات محاسبه شده در نرخ مسکونی.

انتظار گرم panchayats هستند به شدت مخالف به حرکت در حال حاضر در تلاش برای ساخت و راه اندازی زیرساخت های شهری در peri-مناطق شهری مانند Hinjewadi. "در حالی که پذیرش تقاضای خود را می تواند یک پیام مثبت برای پشتیبانی از این شرکت ها می تواند به افزایش اشتغال در بخش IT در این منطقه وجود خواهد داشت از سوی دیگر یک دندانه به گرم panchayat مجموعه های مالیاتی و در نتیجه به توسعه کار انجام شده توسط گرم panchayats," پراساد گفت: هند اکسپرس. "من یک نظر شخصی در این موضوع — من صرفا به ارمغان این وضعیت برای اطلاع از دولت."

وجود دارد تعداد بسیار زیادی از واحدهای صنعتی از جمله آن/موار واحد در urbanised و یا به تازگی urbanising مناطق در منطقه پونا از جمله در talukas از Mulshi هاولی و Maval. با توجه به ماهاراشترا تصمیم دولت قدمت آن به سپتامبر سال 2019 مالیات از مناطق صنعتی در ایجاد محدودیت خواهد بود جمع آوری شده توسط MIDC از طرف گرم panchayats و 50 درصد از مجموعه های مشترک با آنها. در اوایل این ماه پونا ZP در حال حاضر حکومت است که جمع آوری مالیات از واحد در شهرکهای صنعتی واقع در گرم panchayat محدودیت خواهد از این پس بود انجام شده توسط MIDC از طرف گرم panchayats.

MIDC مشترک مدیر عامل Abhishek کریشنا گفت: این موضوع شده است فرستاده شده به دولت را در توسعه روستایی بخش توسط zilla parishad دلیل تصمیم به تغییر مالیات بر دارایی رژیم در گرم panchayats نیاز به اصلاحیه به گرم Panchayat مالیات و هزینه های قوانین 1960. "اگر از ما خواسته ما قطعا توصیه می کنند که در آن واحد در گرم panchayat مناطق به اتهام مالیات بر اموال طبق آن/موار سیاست" کریشنا گفت: هند اکسپرس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن