دیدگاه ملی: جنبش برای زندگی در یک شهر کوچک حرکت بیش از حد

من شهر کوچک در پرنس جورج ایالت مریلند به طیف قابل توجهی سیاه, جمعیت. اما آن را کاملا به حال چند تظاهرات پر شده

توسط NEWSMINERAL در 31 خرداد 1399

من شهر کوچک در پرنس جورج ایالت مریلند به طیف قابل توجهی سیاه, جمعیت. اما آن را کاملا به حال چند تظاهرات پر شده با رنگ سفید شدند. اخیر یکی آورده و صدها نفر به یک پارک در لبه از شهر که در آن ساکنان سیاه شد از لحاظ تاریخی محدود نمی مجاز به ادغام به "شهر مناسب است."

و ما در نهایت از بین بردن تاریخی کشت و زرع از شهر مهر.

در جای دیگر, یک دوست, زندگی در یک محافظه کار ساحلی تحت محاصره در ماساچوست — به عنوان نزدیک به عنوان یکی می شود به تهمت کشور در انگلستان — به تازگی تصمیم به فرو کردن او ترس و سازماندهی یک اعتراض.

آن آغاز شده و در چمن با برخی آزمایشی همسایه ها همه سفید و همه, در خانه, نشانه اعلام کرد که سیاه و سفید زندگی می کند و مهم است که جورج فلوید باید امروز زنده است. رسانه های اجتماعی پست در مورد مصرف اعتراض به مرکز شهر رو 500 "لایک" در چند ساعت.

محققان دریافته اند که اعتراضات ناشی از پلیس با قتل فلوید در حال گسترده ترین در تاریخ ایالات متحده است. تعداد مطلق از محل تظاهرات در حال حاضر پیشی گرفتن آن از سال 2017 زنان مارس که قبلا برگزار شد که رکورد.

معلوم زیادی از آمریکایی ها نمی مانند نژادپرستی و خشونت پلیس — حتی در محافظه کار سفید, روستایی یا شهرهای جنوبی. برای بسیاری از آمریکایی مطلق کردن, لهستانی, ظلم و ستم, مینیاپولیس, افسر پلیس, Derek چوین به نظر می رسد پشت سر هم باز کردن یک درب که padlocked برای بیش از حد طولانی است.

و مهمتر از آن تحقق به نظر می رسد عبور از خطوط حزبی. اخیر اخبار یاهو/You Gov بررسی نشان داد که 84 درصد از آمریکایی ها تایید شده از شلیک از افسران پلیس بودند که درگیر در قتل فلوید. نزدیک به 70 درصد می گویند آنها بر این باورند چوین در واقع باید به اتهام قتل.

این kumbaya لحظه سیاه و قهوه ای و سفید مردم در راهپیمایی به همراه ترجمه به تغییرات در چگونه ما فکر می کنیم که جوامع از بهداشت عمومی و ایمنی و رفاه ؟ از لحاظ تاریخی شده است که دشوار است — اما زمان ممکن است تغییر.

مجلس نمایندگان و سنا دموکرات ها معرفی شده اند که عدالت در پلیس عمل 2020, جامع ترین پلیس اصلاحات قانون تا کنون پیشنهادی در کنگره است. این امر ممنوعیت chokeholds آن را آسان تر به اتهام افسران پلیس با خشونت و جرایم و پایان بدون دست کشیدن حکم که به کشته شدن یک بی گناه, EMT, Breonna تیلور, در حالی که او در رختخواب خود در لوئیزویل ،

جمهوریخواهان در سنا اما بعید است که برای حمایت از قانون را گسترده و مقررات.

های حقوق مدنی مانند جنبش برای زندگی به مدت طولانی به نام برای جایگزین مانند defunding, demilitarizing یا انحلال پلیس.

به عنوان این مطالبات وارد جریان اصلی و حتی به عنوان شهر مینیاپولیس حرکت برای انجام درست آن باقی مانده است دیده شود که آیا وحدت جعلی توسط آمریکایی ها شوک در آشکار خشونت پلیس و نژادپرستی خواهد کرد. Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن فقط اعلام کرد که مبارزات انتخاباتی خود را پشتیبانی نمی defunding پلیس ،

اما فقط به خاطر آن بوده است که راه به این معنا نیست آن است. قدرت معنوی است که به وضوح با مردمی که منجر به تماس برای پایان دادن به یک شکست خورده سیستم retributive عدالت و نژادپرستانه پلیس و مردمی سفید آورده شده است همراه به عنوان قبل از هرگز.

ما در یک لحظه. ما تا به حال یک نگاه اجمالی از وحدت است. با قفل برداشته و درب تحت فشار قرار دادند باز آن را فقط طول می کشد برخی از شجاعت برای بیشتر از ما سفید مردم به پیاده روی را از طریق درب و ثابت کند که به آنها, سیاه زندگی واقعا مهم است.

کارن دولان هدایت جرم نژاد و فقر پروژه در موسسه مطالعات سیاست.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن