دیدگاه ملی: بیشتر باید انجام شود برای محافظت از سالمندان از coronavirus

اما من می دانم که من باید به بیمار در مورد بازگشت به جهان و نه تنها برای خود ایمنی است. من نیاز به بیمار به ان

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

اما من می دانم که من باید به بیمار در مورد بازگشت به جهان و نه تنها برای خود ایمنی است. من نیاز به بیمار به اندازه کافی برای اطمینان از بازگشت ایمن نیز از پر جنب و جوش و زندگی-زن و افراد مسن من در تلفن با بیش از آخر هفته.

ایلین Lubkin است که بیوه برای از 10 سال, می شود تنهایی cooped به تنهایی در 11th-طبقه آپارتمان. او نتواند در کلاس های باشگاه وعده های غذایی خود را با دوستان, جالب سخنرانان در سابق معبد حکمت دایره دیدن او تنها نوه در گوشت.

در 87, او تجربه این زندگی مکث با یک جذابیت خاص است که می رود فراتر از خود را افزایش coronavirus خطر است.

بودن و در مورد به ارمغان می آورد شادی او می گوید:. جدید یادگیری نگه دارید تجربیات خود را تیز.

"من لازم نیست که بسیاری از روز باقی مانده و من نمی توانیم به صرف آنها را جدا از بقیه جهان" او به من گفت.

من شده است با خشم زیادی به تازگی توسط افرادی که به نظر می رسد برای دیدن جامعه ما بزرگان به عنوان مصرفی. توسط خود را به بی تفاوتی به بحران در خانه های سالمندان. توسط خود نرم و ملایم هزینه-سود تجزیه و تحلیل است که این مفهوم را میرسانند که ما افراد مسن ممکن است قابل قبول فداکاری در محراب از احیای اقتصادی. توسط اشتیاق خود را به جمعیت بر روی سواحل خود را فوری و لذت بی اعتنا به عواقب مطمئن برای موج دار کردن به کسانی که به دلیل سن خود را بیشتر آسیب پذیر است.

در معرض این بیماری است که در تمام جهات. زندگی تمایل شما را به سخت تر در طول زمان من فکر می کنم.

Lubkin جان سالم به در دو دوره از سرطان و از دست دادن شوهر او را دوست داشت. او می داند که شما را از طریق همه چیز اما که انجام کار طول می کشد. او در تلاش است تا به پیروی از قوانین و انجام این کار در حال حاضر. و به خاطر او و دوستان او خواهد شد تا I.

افراد مسن همیشه حاوی دنیای من. آنها زندگی می کردند از طریق چیزهایی که من نیست. آنها می آیند به درک چیزهایی که من هنوز هم نمی کنند.

درک زمان می گوید مدونا مگی, 73, یک بازیگر و سابق دیرین استاد بازیگری که به تازگی — reminiscing به تنهایی در شمال هالیوود آپارتمان — درک او را مادر خود رفتار هر زمان که مگی و او چهار خواهر و برادر مریض شدم. مادر او خواهد استریل همه چیز یک کودک بیمار را لمس و نگه دارید که فرزند جداگانه در پشت درب بسته, هشدار به دیگران و نه به لمس حتی دستگیره.

مگی مادر او می گوید: بود 8 وقتی 1918 همه گیری آنفولانزای رسید. او را دیدم کل خانواده از بین برود.

"در حال حاضر آن را ضربه زدن به من. من فقط میخوام لرز" مگی به من گفت. "ما در حال رفتن را از طریق برخی از آنچه او را از طریق رفت."

مانند Lubkin, مگی بیوه. او از دست سگ مورد علاقه خود تحمل یک سال شوهرش کن به سرطان بعدی. آنها را "ارواح از محل" او به من گفت. او هنوز هم گاهی اوقات برگ تلویزیون در اتاق نشیمن زمانی که او به رختخواب می رود تصور کن که در خارج وجود دارد, ماندن تا دیر است. او گاهی اوقات فکر می کند که او هنوز هم می شنود خرس تنفس سنگین با تخت او. این باعث می شود که به تنهایی در داخل کمی قابل تحمل تر این احساس که آنها به سمت چپ.

مانند Lubkin, مگی بسیار فعال است. "من استفاده می شود به تنها نشسته," او گفت:.

او نتواند او را در کلاس های یوگا و دوچرخه سواری. او نتواند او فیزیوتراپ و غم و اندوه خود را ، او نتواند مواد غذایی را اگر چه این بیماری همه گیر در نهایت او را بیش از این غمگین قوز اجتناب از پخت و پز برای یک.

اما پس از جلسه اخیر پنومونی او باقی می ماند در داخل برای حفظ خودش و دیگران امن است. او می پیوندد مدیتیشن و یوگا و ریکی جلسات آنلاین. او نشسته در بالکن و تصور صدای صفیر از ترافیک به عنوان امواج اقیانوس نورد در داخل و خارج. او تلاش می کند به صورت لحظه ای شجاعانه در صلح است.

من فکر می کنم که بسیاری از مردم نمی به وضوح ببینید بزرگان خود را زیرا آنها برابر سن پیشرفته با سستی. من نمی.

نه جان سالیوان حتی اگر فقط خجالتی از 90 او با مشکلات و پاهای خود را در حال حاضر به استفاده از عصا.

قبل از همه گیر اگر چه او نمی خواهد از دست سهشنبه چیزهای بی اهمیت شب در میخانه که در آن تیم خود را بالا تاپ به طور منظم بالا قرار گرفت.

این تیم شامل کسی که در 20s خود و دیگران در 30s و 40s خود را که آس فرهنگ پاپ در حال حاضر. سالیوان مطلب فرهنگ پاپ قدیم است. بودن multigenerational است این تیم را سلاح مخفی. من فکر می کنم آن را ضروری برای یک جامعه سالم.

در حال حاضر سالیوان است که خود را پس از او از دست همسرش گردا پنج سال پیش به نظر می رسد به جلو به صورت هفتگی چیزهای بی اهمیت شب با دوستان خود را در زوم. او شگفتی اگر او را دوباره وادار به تجربه شادی در ازدحام نزدیک با هم تیمی های خود در شلوغ میخانه. من می خواهم به انجام آنچه که من می تواند به ساقه جزر و مد از این برنامه برای کمک به او را به عقب وجود دارد حتی اگر آن را کاملا یکسان نیست.

آن را آسان تر برای برخی از افراد به صورت ناگهانی این عقب نشینی به دلیل آنها در حال حاضر راحت با عقب نشینی.

"من پله به عقب به هر حال. من می خواهم در حال حاضر با توجه به ماشین من گفت:" سلما Kaufer, 85. او به من گفت که او این مطالب را به نشستن با یک کتاب و یا تماشای جهان رفتن در بالکن بزرگ در خارج از آپارتمان خود.

او خوش شانس که کسی به فروشگاه برای او — وجود دارد و اتاق به اندازه کافی برای او فرزندان و نوه او برای دیدار در حالی که ماندن حداقل شش فوت دور. او نمی خواهد اجازه دهید آنها را نزدیک تر است.

Kaufer را به اندازه کافی به یاد داشته باشید فلج اطفال بیماری همه گیر و بازدید از یک دوست نزدیک در آهن ریه است. او هرگز فراموش "افتضاح صدا" از ماشین که. او با در نظر گرفتن این همه گیر قوانین به طور جدی.

بنابراین رادنی Vaccaro یک زن 68 ساله فیلمنامه که به خاطر یک کودک کوچک که فلج اطفال مدارس بسته و استخرهای شنا. برادر او آن را کردم و به طور کامل بهبود هر چند بسیاری از نیست. او به خاطر معجزه آسا لحظه ایستاده در خط برای دریافت واکسن فلج اطفال.

"من فکر می کنم آن را واقعا مهم است سعی کنید به گوش دادن به صداهایی که در حال تلاش به معقول در حال حاضر" Vaccaro به من گفت.

او تمایل به درجا به هر حال. او می نویسد: رنگ آشپز و آویزان کردن با سگ خود جوزپه.

"یکی از هدیه سن است که هیچ چیز به نظر می رسد همه که مهم است," او گفت:. "همه چیز اتفاق می افتد. خوب این یک چیز دیگر است."

پشت در 11 طبقه که Lubkin بی قرار می شود او گاهی اوقات چوب سر خود را از پنجره به بیرون و تلاش می کند تا نفس عمیق بکشید.

گاهی اوقات او همواره به سانتا مونیکا و نشسته در دختر او را حیاط خلوت برای رسیدن به او را ببینید اگر از یک فاصله.

زمانی که او می تواند او خارج می رود برای پیاده روی, اگر چه او را با احتیاط از ساختمان آسانسور کوچک. او به تازگی به حال به آن را به اشتراک با یک مرد جوان بود که با پوشیدن ماسک. او تبدیل به دور از او و رو دیوار.

او باید تا به حال به. او باید به طور خودکار انجام شده است بخشی خود را برای محافظت از او.

من می دانم که من را به خاطر من بیشتر روز را به فراغت.

نیتا Lelyveld یک مترو نویس برای لس آنجلس تایمز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن