ناسا جدید مریخ راه اندازی از فلوریدا به دنبال نشانه هایی از زندگی گذشته

نسل بعدی روبات مریخ نورد — ماشین-اندازه شش چرخ علمی خودرو نیز برنامه ریزی شده است برای استقرار یک مینی هلیکوپت

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

نسل بعدی روبات مریخ نورد — ماشین-اندازه شش چرخ علمی خودرو نیز برنامه ریزی شده است برای استقرار یک مینی هلیکوپتر در مریخ و تست تجهیزات برای آینده بشر ماموریت برای چهارمین سیاره از خورشید است. انتظار می رود برای رسیدن به مریخ بهمن به بعد.

آن افزایش یافت به آسمان در آسمان صاف و آفتابی و گرم شرایط انجام شده توسط یک موشک اطلس 5 از بوئینگ-لاکهید سرمایه گذاری مشترک ایران راه اندازی داد. راه اندازی در محل پس از آزمایشگاه پیشرانش جت در کالیفرنیا که در آن ماموریت خود را مهندسین بودند واقع شد لرزاند, با زلزله.

این علامت ناسا نهم سفر به مریخ سطح.

پشتکار است که با توجه به زمین در پایه 820 فوت عمیق دهانه به نام Jezero سابق دریاچه از 3.5 میلیارد سال پیش است که دانشمندان گمان می برند می تواند شواهدی از پتانسیل های گذشته زندگی میکروبی در مریخ است.

دانشمندان از مدت ها بحث که آیا مریخ — هنگامی که بسیار مهمان نواز محل از آن است که امروز — همیشه پناه زندگی است. آب به عنوان یک عنصر کلیدی برای زندگی و مریخ میلیاردها سال پیش تا به حال مقدار زیادی از آن را در سطح این سیاره شد سخت و متروک پاسگاه.

یکی از پیچیده ترین مانور در پشتکار سفر خواهد بود چه ماموریت مهندسین تماس با "هفت دقیقه وحشت" هنگامی که ربات تحمل گرمای شدید و سرعت در آن فرود طریق جو مریخ استقرار مجموعه ای از مافوق صوت چتر نجات قبل از اشتعال مینی موتور موشک به آرامی لمس کردن بر روی سطح این سیاره است.

FILE PHOTO: NASA Administrator Jim Bridenstine stands next to a replica of the Mars 2020 Perseverance Rover during a press conference ahead of the launch of a United Launch Alliance Atlas V rocket carrying the rover, at the Kennedy Space Center in Cape Canaveral, Florida, U.S. July 29. REUTERS/Joe Skipper/File Photo

فایل عکس: NASA مدیر جیم Bridenstine در کنار ماکت مریخ در 2020 پشتکار رور در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از راه اندازی متحد راه اندازی داد Atlas V موشک حامل کاوشگر در مرکز فضایی کندی در کیپ کاناورال فلوریدا, ایالات متحده در جولای 29. رویترز/جو کاپیتان/عکس

این برنامه ریزی شده بود به عنوان سومین راه اندازی از زمین به مریخ در طول یک ماه مشغول ژوئیه پس از پروب های ارسال شده توسط امارات متحده عربی و چین است. دولت از آن رور راه اندازی شد فلوریدا است که در حال حاضر یکی از نقاط داغ در ایالات متحده برای این بیماری همه گیر کوروناویروس.

روی پشتکار چهار پوند خودمختار هلیکوپتر به نام ابتکار و خلاقیت است که با توجه به تست پرواز شده در مریخ برای اولین بار.

پس از ناسا اولین مریخ Sojourner فرود آمد و در سال 1997 به آژانس فرستاده است دو نفر دیگر — روح و فرصت — که باید بررسی زمین شناسی گسترده مریخ دشت و شناسایی نشانه هایی از گذشته آب سازند در میان دیگر اکتشافات. ناسا نیز با موفقیت ارسال سه landers — Pathfinder ققنوس بینش.

ایالات متحده قصد دارد برای ارسال فضانوردان به مریخ در 2030s تحت یک برنامه است که پیش بینی با استفاده از بازگشت به ماه به عنوان یک پلت فرم تست بشر ماموریت های قبل از بلند پروازانه تر crewed سفر به مریخ است.

پشتکار انجام خواهد شد یک آزمایش برای تبدیل عناصر کربن دی اکسید غنی از جو مریخ به سوخت برای آینده راکت اندازی کردن سطح این سیاره و یا به تولید و تنفس اکسیژن برای آینده فضانوردان.

این مریخ نورد همچنین در نظر گرفته شده است برای کمک به مریخ نمونه های سنگ به زمین, جمع آوری مواد در سیگار به اندازه کپسول و ترک آنها را در نقاط مختلف در سطح برای بازیابی توسط یک آینده "بهانه" رور. که برنامه ریزی شده rover است که انتظار می رود برای راه اندازی نمونه ها به فضا به پیوند با دیگر فضاپیما برای نهایی زمین مراجعت به وطن یامحل تحصیل در اطراف 2031.

(گزارش شده توسط Joey رولت در واشنگتن; ویرایش توسط خواهد Dunham)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب