Narmada سد سطح آب در 127 متر خروج به کانال اصلی افزایش

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 8:06:32 pm مقامات گفت که سردار

توسط NEWSMINERAL در 23 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 8:06:32 pm
Gujarat | Sardar Sarovar Dam’s live storage capacity is one pc, says official مقامات گفت که سردار Sarovar سد اضافه شده بیش از 43 سانتیمتر به سطح آن شب روز جمعه است. (اکسپرس فایل عکس)

سطح آب در سردار Sarovar سد واقع در Kevadia مستعمره Narmada منطقه رز به 127.24 متر در روز جمعه با اضافه کردن چهار متر به سطح آن از 123.02 متر در 3 ژوئن. با باران های موسمی در عین حال به مجموعه در افزایش سطح آب در Narmada سد — برای سال دوم در یک ردیف است — خبر خوب برای دولت به عنوان آن است که به شدت وابسته به سد برای آب. مقامات گفت که سد اضافه شده بیش از 43 سانتیمتر به سطح آن شب روز جمعه است.

ثابت جریان به طور متوسط 6000 cusecs آب به مخزن بالادست از Madhya Pradesh را Indirasagar سد بدان معنی است که زنده سازی در سردار Sarovar حوضه 2,593 میلیون متر مکعب (MCM).

این سردار Sarovar Narmada Nigam محدود (SSNNL) افزایش خروج به کانال اصلی از 6000 cusecs به 7,117 cusecs در روز جمعه. این Indirasagar سد در MP است که انتشار این آب پس از تولید برق به گجرات شده است به طور پیوسته کمک به افزایش سطح آب.

این دومین سال متوالی زمانی که حوضه افزایش یافته است بیش از گذشته سرریز سطح 121.92 متر قبل از کار بر روی نصب و راه اندازی 30 دروازه به پایان رسید و در سال 2017 به افزایش ارتفاع سد به 138.63 متر است. در سال گذشته Narmada سد رسیده و سرنوشت رقم 138.63 متر در تمدید موسمی در ماه سپتامبر.

یک مقام ارشد گفت که طبق این پروتکل پس از مخزن سد می رسد 133 متر از بستر رودخانه نیروگاه (RBPH) را باید در عمل به استفاده از آب و تعادل ورود و خروج به عنوان سد اینچ نزدیک به کامل آن مخزن سطح (FRL).

تکمیل Garudeshwar ویر در این سال 12 کیلومتری پایین دست از سد خواهد شد کمک به حفظ آب منتشر شده از نیروگاه — بعد از نسل از برق آبی در اطراف مجسمه وحدت (SoU) در آن واقع 3.5 کیلومتری پایین دست. این SoU برنامه های مدیریت برای شروع یک اسکله خدمات است که کمک خواهد کرد که گردشگران سفر در طول شش کیلومتر کشش پایین دست از مجسمه سمت ویر هنگامی که فعالیت های گردشگری پس از باز Covid-19 مستند به پایان می رسد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن