Nagajothi باعث می شود او مربی افتخار

او نه بیش از حد مشتاق رقابت در جهان آنلاین carrom چالش است.آن را در اصرار دو بار قهرمان جهان Rashmi Kumari که

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

او نه بیش از حد مشتاق رقابت در جهان آنلاین carrom چالش است.

آن را در اصرار دو بار قهرمان جهان Rashmi Kumari که Nagajothi Kathavarayan وارد این رویداد است. در این روند او تسلط مربی او در فینال به ظهور قهرمان است.

Nagajothi دوم-سال M. A. اقتصاد دانش آموز از D. G. right to rebel, کالج در چنای بود همه ستایش ها برای Rashmi برای هدایت او نه فقط برای این رویداد اما در سه سال گذشته و پس از او تبدیل شده بود ملی تاریخ و جوانان قهرمان. "من می ترسم به بازی این رقابت است. اما Rashmi من مجبور. او همیشه تشویق نوجوانان و راهنمای ما است. او توضیح داد: قوانین و به من گفت که من تا به حال بازی به عنوان تمام جهان خواهد بود به تماشای زندگی می کنند و این امر می تواند خوب برای زندگی حرفه ای من.

"او همچنین به من گفت که من تا به حال یک شانس برای برنده شدن, به دلیل بازی خوب" گفت: Nagajothi هیجان زده برای اثبات ایمان Rashmi.

پس از نهایی Rashmi به نام Nagajothi و به او گفت: "من خوشحال هستم برای شما" حتی اگر او ناراحت بود در مورد از دست دادن راه خود را در فینال. Nagajothi شیوه از 4 صبح به مدت دو ساعت در هر روز است. "هنگامی که پدر من است نه در خانه, مادر من Navamani من بیدار و نشسته با من در هیئت مدیره زمانی که من در قطار" او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن