پدر من نشان داد و مرا به راه راست می گوید Kohli

هند کریکت کاپیتان Virat Kohli به یاد می آورد که چگونه خود را پدر مرحوم Prem القا اصول و ارزش های او است که بای

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

هند کریکت کاپیتان Virat Kohli به یاد می آورد که چگونه خود را پدر مرحوم Prem القا اصول و ارزش های او است که باید به کمک شکل حرفه ای موفق خود را.

در Instagram live chat نشان می دهد یازده در ده میزبانی شده توسط ستاره فوتبال Sunil Chhetri, Kohli reminisced در مورد یک حادثه از خود junior کریکت روز هنگامی که پدرش قد بلند ایستاده بود به عنوان یک مدل نقش است.

"در خانه دولت (دهلی نو) گاهی اوقات چیزهایی اتفاق می افتد که عادلانه نیست. در یک مناسبت خاص کسی نیست قوانین بازی که آن را به معیارهای انتخاب.

وجود شایستگی ،

"او گفت: پدر من در حالی که من در حال شایستگی انتخاب شود یک کمی اضافی (احتمالا رشوه) بود و نیاز به تایید من انتخاب" Kohli گفت. "پدر من — صادقانه از طبقه متوسط بود که سخت کار می کرد تمام زندگی خود را برای تبدیل شدن به یک وکیل موفق — و نه حتی درک آنچه 'فوق العاده' به معنای. پدر من به سادگی گفت: "اگر شما می خواهید را انتخاب کنید Virat و سپس اجازه دهید آن را صرفا بر اساس شایستگی. من به شما هیچ چیز اضافی.

"من نمی توانید انتخاب شده است. من گریه زیادی; من شکسته شد. اما آن حادثه به من آموخت زیادی است. من متوجه شدم که من تا به حال به توان فوق العاده ای برای تبدیل شدن به موفق و که من تا به حال برای رسیدن به این هدف صرفا از طریق خود من تلاش و کار سخت است. پدر من به من نشان داد راه حق از طریق عمل و نه صرفا کلمات."

داش علی در گذشت زمانی که Kohli 18 ساله بود یک تراژدی است که تحت تاثیر خانواده تا حد زیادی. "من قبول مرگ او بود که من با تمرکز بر حرکت رو به جلو با زندگی حرفه ای من.

"در واقع من رفتم و طبق قرعه در یک Ranji جایزه مسابقه روز پس از درگذشت او. مرگ او را به من متوجه است که من تا به حال چیزی از زندگی من است. من فکر می کنم در مورد چه خوب خواهد بود اگر من می تواند به من داده اند پدر صلح آمیز زندگی بازنشسته که او سزاوار. در زمان من احساسی فکر کردن در مورد او" Kohli گفت.

Chhetri گفت که او یکی از طرفداران بزرگ از Sachin Tendulkar و متوقف تماشای کریکت پس از دومی بازنشسته شد. "من شروع به تماشای کریکت دوباره تنها پس از Kohli ظهور در صحنه ضربه قرن پس از قرن. او دوست داشتنی ترین شخصیت ورزشی در کشور" Chhetri گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب