صبح خلاصه: که بررسی گزارش جدید اصرار ارشاد بر هوابرد گسترش coronavirus; 1.4 لاخ خانواده رسیده اند سالانه MGNREGA کار محدود و بیشتر

سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حال بررسی گزارش اصرار آن را به روز رسانی راهنمایی در رمان coronavirus پس از بیش ا

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حال بررسی گزارش اصرار آن را به روز رسانی راهنمایی در رمان coronavirus پس از بیش از 200 دانشمندان در نامه ای به بهداشت و درمان سازمان برشمرد شواهد این ویروس گسترش می تواند در کوچک ذرات هوابرد.

دولت باید به توافق برسند د-تشدید وضعیت در خط کنترل واقعی (LAC) در Ladakh بدون توافق در بازگشت به "وضع موجود حول و حوش" و یا وضعیت قبل از عوض کردن آغاز شد گفت: کارشناسان است که با اشاره به نتیجه Doklam ایستادگی کردن در سال 2017 به عنوان یک نشانگر است.

حداقل 1.4 لاخ فقیر روستایی خانوار در حال حاضر به تکمیل سهمیه خود را از 100 روز از کار تحت MGNREGA در سه ماه اول سال و نخواهد بود واجد شرایط برای مزایای بیشتر تحت روستایی تضمین اشتغال طرح برای بقیه سال. یکی دیگر از هفت لاخ خانوار را تکمیل کرده اند 80 روز و در آستانه در حال اجرا از کار و همچنین با توجه به طرح پایگاه داده.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت که ایالات متحده در مدارس باید باز در پاییز - تصمیم گیری که بیش از او محدود قدرت - به عنوان فرمانداران مبارزه با سراسر کشور در افزایش عفونت کروناویروس و کشورهای معکوس و توقف تلاش برای بازگشایی شده است.

یک تحلیلگر عراقی بود که یک متخصص برجسته در دولت اسلامی و دیگر گروه های مسلح به ضرب گلوله کشته شد مرده در بغداد پس از دریافت تهدید از ایران-حمایت شبه نظامیان. افراد مسلح بر یک موتور سیکلت در آتش هشام آل هاشمی, 47, خارج از خانه خود در Zeyouneh منطقه از بغداد در روز دوشنبه یکی از اعضای خانواده گفت: صحبت کردن نامش به دلایل امنیتی. اعضای خانواده شنیده پنج عکس از کار اخراج شدند.

پس از ضبط 4,000-به علاوه موارد در روز برای چهار روز متوالی, Tamil Nadu گزارش 3,827 موارد جدید COVID-19 روز دوشنبه. هر چند دولت شاهد حاشیه شیب در تعدادی از عفونت های جدید افزایش COVID-19 موارد ادامه داد: در بسیاری از مناطق با تمام 37 مناطق گزارش موارد جدید.

ماهاراشترا ثبت یکی دیگر از بزرگ سنبله از 5,368 تازه coronavirus موارد در دوشنبه در نظر گرفتن دولت را در مجموع مورد شمارش به 2,11,987. ناگهانی مرگ و میر افزایش 204 جدید مرگ فشار مرگ و میر به 9,026.

این مرکز با بررسی حدود 50 طرح های سرمایه گذاری مربوط به شرکت های چینی تحت جدید غربالگری سیاست سه منبع آشنا با این موضوع گفته شد ،

Craning بیش از یک قاب چوبی, یوسف خان در صورتحساب یا لیست به عنوان قدیمی ترین zardozi craftsperson از ندیم جاده اینجا nimbly بافت فلزی موضوعات به یک پارچه پنبه ای کشیده در سراسر آن. اما ناگهان با غلبه بر sombreness او راست دست است که ماهرانه آوردن یک سوزن quivers را متوقف کند. این اولین ماموریت خود را پس از مستند کاسته یک ماه پیش. اما آن را به عنوان نتیجه گیری در دو ساعت او را بدون کار باقی مانده یک بار دیگر.

مانند بسیاری از افراد سن Ramanathan Krishnan, 83 نیست جسارت حتی معمولی با توجه به COVID-19. "درست مثل هر کس دیگری در جهان, من نشستن در خانه و تماشای تلویزیون و فیلم. با توجه به سن و سال من من نمی تواند استطاعت به بیرون بروید. من امیدوارم که همه چیز بهتر محض است که همه در گرفتن تغذیه گفت:" هندو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب