صبح خلاصه: بیشتر زمان مورد نیاز برای نورد کردن ویروس تست تشخیصی; به طور منظم بلیط قطار لغو شده تا تاریخ 30 ژوئن و بیشتر

تمرکز اصلی از tranche دوم از بسته محرک اقتصادی اعلام شده توسط اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در روز پن

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

تمرکز اصلی از tranche دوم از بسته محرک اقتصادی اعلام شده توسط اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman در روز پنج شنبه بود به ارائه رایگان foodgrains برای دو ماه آینده به کارگران مهاجر که جیره کارت. مرکز صرف خواهد شد ₹3,500 کرور برای این منظور است.

امیدوار کننده فن آوری توسعه یافته توسط یک گروه علم و فناوری-بودجه آزمایشگاهی برای سرعت بخشیدن به کروناویروس (COVID-19) تست در هند ممکن است با تاخیر چند هفته بیشتر.

در نور از قانع کننده تحقیق شواهدی وجود دارد که در صورت ماسک یک ابزار عالی برای جلوگیری از جامعه گسترش COVID-19 یک گروه از دانشمندان در سراسر جهان گرد هم آمده اند به صدور نامه سرگشاده ای به ترویج استفاده از ماسک توسط اعضای عمومی.

چین مخالف هر گونه حرکت توسط تایوان به استفاده از COVID-19 اپیدمی به عنوان یک "بهانه" به دنبال استقلال سفارت خود در دهلی نو گفت: در روز پنج شنبه.

راه آهن باید لغو همه بلیط رزرو تا ژوئن 30 و قول بازپرداخت کامل به تمام مسافران را تحت تاثیر قرار. اما Shramik ویژه یا 15 جفت از 'قطار ویژه' است که آغاز شده در مارس 12 ادامه خواهد داد.

حتی به عنوان وزیر دارایی اتحادیه Nirmala Sitharaman روز پنجشنبه اعلام کرد که کارگران مهاجر داده خواهد شد رایگان foodgrains برای دو ماه آینده یک گروه از کارگران دیده می شد با توسل به جنگ با مشت به دریافت مواد غذایی بسته در کاتیهار ایستگاه راه آهن از بیهار.

در یک پست-مستند سناریو مرکز ادامه خواهد داد مبهوت و متغیر ساعت کار و پرسنل وزارت شناور است یک پیش نویس مشاوره مقاله به اتخاذ بهترین کار از خانه شیوه برای دولت مرکزی کارکنان.

اولین ویژه قطار از دهلی نو به بنگلور با 553 مسافران کشیده به Krantiveera Sangolli Rayanna ایستگاه راه آهن در روز پنج شنبه صبح در حدود ساعت 7: 30 صبح

وزیر دارایی Nirmala Sitharaman برگزار می شود دومین کنفرانس مطبوعاتی به جزئیات بیشتر جنبه های ₹20-لاخ-کرور بسته اقتصادی اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا. امروز اطلاعیه متمرکز در اقدامات برای کمک به مهاجران و کشاورزان است. در عین حال هند را COVID-19 اعداد در حال بسته شدن در چین گزارش رسمی شمارش.

وجود دارد هنوز هم بزرگ علامت سوال بیش از 2020 فرمول یک فصل زنده ماندن اما این بدان معنا نیست که این تیم به دنبال نه به آینده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن