بیش از 50 درصد پروژه مترو کارگران ترک, Maha-مترو می گوید کار را آهسته کند اما همچنان

نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 9:19:28 pm در ساخت

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 9:19:28 pm
pune news, maha-metro ork, maha metrolanourers, maharashtra coronavirus cases, india lockdown, indian express در ساخت تونل پونا مترو. (اکسپرس عکس)

از بیش از 2800 کارگران در حال کار برای پونا مترو پروژه در پونا و پیمپری- - چینچواد حدود 1,600 را ترک کرده اند برای خانه خود را در ایالت اوتار پرادش, Bihar, Jharkhand و, West Bengal در آخرین 15 روز پس از Shramik ویژه قطار و اتوبوس شروع به پیمودن. اما مقامات از ماها-مترو, اجرای آژانس برای این پروژه گفت: مترو به کار خود ادامه خواهد داد با وجود خروج از صدها نفر از کارگران است.

"کار کردن برای اطمینان حاصل کنید. اما ما نمی خواهد متوقف کردن کار آن را ادامه خواهد داد" ماها-مترو سخنگوی Hemant Sonawane گفت: هند اکسپرس در روز پنج شنبه.

ماها-مترو مقامات گفت: آنها در تلاش برای متقاعد کردن کارگران به عقب بماند اما آنها حاضر به انجام این کار. "ما برگزار می شود, چندین دور ملاقات با آنها. ما خواست آنها را به ماندن به عنوان Metro تضمین کرده همه امکانات برای آنها علاوه بر مراقبت از سلامت خود. ما حتی از آنها خواست برای رفتن به عقب در دسته... اما آنها حاضر به توجه ما درخواست. ما نمی دانیم که دلیل دقیق اما ما حدس می زنم... آنها می خواستم با عزیزان خود در این برهه از زمان گفت:" Sonawane.

مترو کار در پونا آمده بود به توقف کامل که در سراسر کشور مستند تحمیل شد در 25 مارس و آن را در نهایت دوباره آغاز شده در آوریل 30.

"پیمانکاران در حال تلاش برای دریافت در تماس با کارگران که در حال حاضر در مکان های مادری خود. آنها امیدوار گرفتن برخی از کارگران پس از قطار بیشتر شروع به پیمودن پس از ژوئن 1..." گفت: Sonawane.

او گفت: وجود دارد مسائل مربوط به کارگران حقوق. "ما اطمینان می داد که کار پیمانکاران را کامل پرداخت به کارگران است. در صورتی که چنین نیست و این کارگران نمی خواهد با ما باقی مانده برای اولین 40-45 روز از مستند" گفت: Sonawane.

او گفت: چند ترتیبات ساخته شده بودند برای کارگران در طول مستند. "چک آپ پزشکی از کارگران انجام شد به طور منظم در اردوگاه های... آنها ارائه امکانات تفریحی مانند تلویزیون مجموعه carrom تخته و تخته شطرنج. ماسک و sanitisers توزیع شد و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای بودند به شدت اجرا شده است. به عنوان یک نتیجه, نه یک کارگر شناسایی شد با کروناویروس" گفت: Sonawane.

مترو, مقامات گفت: آنها به دنبال استخدام کارگران محلی است. "دلیل این است که کارگران محلی معمولا برای جلوگیری از ساخت و ساز کار می کنند..." گفت: مترو اضافه کرد که آژانس صبر کنید برای بازگشت از کارگران که به خانه رفته اند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن