Mohun بگن امکانات در نزدک تابلوهای تبلیغاتی

Mohun بگن جهانی شد و روز چهارشنبه آن را به عنوان شد و این کشور اولین باشگاه فوتبال به ویژگی های در نزدک تابلوه

توسط NEWSMINERAL در 9 مرداد 1399

Mohun بگن جهانی شد و روز چهارشنبه آن را به عنوان شد و این کشور اولین باشگاه فوتبال به ویژگی های در نزدک تابلوهای تبلیغاتی در نیویورک در میدان تایمز.

تصویر یک ضربه بزرگ و تولید سپاسگزار جیر از FIFA.com گفت: "هنگامی که شما را به یک بیلبورد بلند پرستیژ & زیبایی خیره کننده @زمان SquareNYC شما می دانید که شما را تبدیل به بیشتر از یک باشگاه است. مبارک #MohunBaganDay2020 به یکی از مهمترین و عاشقانه-پشتیبانی باشگاه در این سیاره است."

بیلبورد اعلام "131 سال بی همتا میراث" این باشگاه همچنین خاطر نشان کرد طرفداران در مورد "زمان برای شروع به باور دوباره" در مرجع آشکار به Mohun بگن اخیر ادغام با ISL قهرمان ATK.

29 جولای جشن هر سال به عنوان Mohun بگن روز برای بزرگداشت این تیم معروف IFA سپر پیروزی در سال 1911 زمانی که آن را شکست داد East Yorkshire هنگ 2-1 به تبدیل شدن به اولین هندی باشگاه برای پایان دادن به انگلیسی, stranglehold در این مسابقات است.

یک تعداد انگشت شماری از سران باشگاه مقامات در حالی که حفظ اجتماعی فاصله هنجارهای آغاز شده و روز های هیدرولیکی باشگاه پرچم و پرداخت ادای احترامات به آن افسانه Gostha پل در اوایل روز است.

بزرگداشت این رویداد, باشگاه سازمان یافته یک میزبان از آموزشی که شامل بازیکنان از نسل های مختلف و اجرای موسیقی توسط هنرمندان اشاره کرد از شهرستان برای تکمیل این جشن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب