MLB MLBPA هنوز دور از هم اما دوقلوها رئیس جمهور باقی می ماند خوش بینانه در مورد معامله

اما تعداد دوقلوها جمهور دیو سنت پیتر در میان کسانی که خوشبین هستند که MLB و MLBPA قادر خواهد بود به اعتصاب یک

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

اما تعداد دوقلوها جمهور دیو سنت پیتر در میان کسانی که خوشبین هستند که MLB و MLBPA قادر خواهد بود به اعتصاب یک معامله در حقوق بازیکن ایمنی و مسائل دیگر در هفته های آینده.

MLB شده است به امید شروع یک بهار آموزش 2.0 ابتدا در اطراف ژوئن 10 و برای انجام این کار نیاز به یک توافق نسبتا به سرعت. آموزش بهار متوقف شد در اواسط ماه مارس با توجه به گسترش COVID-19 و ورزش شده است در نامحدود مکث پس از آن.

اما در حالی که دو طرف به نظر می رسد دور از هم به خصوص از لحاظ اقتصادی سنت پیتر گفت: او همچنان خوشبین است که وجود دارد یک راه برای ورزش بازگشت در سال 2020 است.

"من همچنان به این باور است که رهبران ما, ورزش, کمیسر (راب) مانفرد ما صاحبان و بازیکنان ما همه می خواهم به بازی و در پایان روز, من فکر می کنم که تمایل به بازی و این فرصت را در مقابل ما برای بیس بال برای بازگشت در نهایت برنده خواهد شد و بعد که به من می دهد خوش بینی که بیس بال در نهایت بازگشت در اینجا" سنت پیتر گفت.

حقوق و دستمزد برای سال 2020 باقی می ماند در قلب مذاکرات است. در اواخر ماه مارس بازیکنان به توافق a $170 میلیون مجموع به divvied تا به عنوان به خوبی به عنوان سرشکن حقوق باید فصل برگزار شود. لیگ معتقد است که توافق شد با این فرض که طرفداران خواهد بود در می ایستد و درآمد خواهد بود در آینده از آن. در حال حاضر آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که اگر MLB می کند و شروع به بالا و دوباره در ژوئیه طرفداران نخواهد بود و حضور و غیاب.

MLB آخرین پیشنهاد گزارش تماس های اضافی برای کاهش پرداخت با بالاترین بگیر از دست دادن بالاترین درصد از حقوق خود را و کمتر شدید کاهش دستمزد بازیکنان با کاهش حقوق.

اما هر گونه کاهش حقوق فراتر از سرشکن معامله به نظر می رسد به غیر استارتر با اتحادیه.

"پس از بحث در مورد آخرین تحولات با بقیه بازیکنان وجود دارد هیچ دلیلی برای تعامل با MLB در هر بیشتر جبران کاهش" اتباع آس و MLBPA اجرایی فرعی عضو حداکثر Scherzer توییتی چهارشنبه. "ما قبلا مذاکره قطع پرداخت در این نسخه از سرشکن حقوق و هیچ توجیهی برای قبول یک 2nd قطع پرداخت بر اساس اطلاعات فعلی که اتحادیه دریافت کرده است."

در حالی که نظرات مانند Scherzer آن را به نظر می رسد به عنوان اگر دو طرف باقی می ماند و دور از هم بازیکنان اتحادیه گزارش شده است که برنامه ریزی در ارسال counterproposal به MLB که با توجه به ورزشی, پیشنهاد یک برنامه بیش از 82 بازی. بازیکنان در حال انتظار برای ایستادگی در دریافت خود را سرشکن حقوق.

بازیکن ایمنی یکی دیگر از مشکل بزرگ با MLB پیشنهاد گزارش تماس برای بازیکنان به آزمایش می شود چند بار در هفته به عنوان به خوبی به عنوان دیگر اقدامات ایمنی از جمله دما چک غالبا از بین بردن توپ بیسبال است که قرار است در بازی و لمس توسط چند بازیکن و داشتن بازیکنان ماسک می پوشند در حالی که بازی نیست.

بازیکنان خواهد شد انتظار می رود به در آغوش گرفتن و یا بالا پنج در جشن و یک پیشنهاد بود برای تضعیف دوش گرفتن در باشگاه و امکانات آن جلب ابرو مطرح از دوقلوها تعیین شده hitter وظیفه Nelson Cruz.

"آن خواهد بود دشوار است اما من فکر می کنم همه ما قادر به مقابله با آن" کروز " در یک کنفرانس تلفنی در هفته گذشته. "من فکر می کنم نکته اصلی این است که فقط نمی گویند "سلام" به هم تیمی های خود را زمانی که آنها انجام کاری خوب است. یا تصور کنید که "آیا دوش اگر شما رو به سفر' OK. ما باید برای رفتن از شیکاگو به شهر کانزاس و شما نمی توانید دوش تا زمانی که شما رسیدن به هتل. شما می دانید که چگونه است که رفتن به دنبال ؟ رفتن به تمام جزئیات آن را برای رفتن به دیوانه. اما در همان زمان من می گویم ما باید برای تنظیم."

است که اگر آنها می توانید یک معامله انجام می شود.

"من فکر می کنم که ما همه می خواهم به مانند یک وضوح هر چه زودتر در مقابل بعد اما وجود یک فرایند است که ما باید برای رفتن را از طریق و قبل از هر چیز به اطمینان حاصل شود که ما اجماع در سراسر ایمنی و سلامت مهم اما پس از آن نیز برخی از گسترده تر بخش هایی از مذاکره با بازیکنان ارتباط" سنت پیتر گفت. "کسانی که بحث می تواند پیچیده و آنها را برخی از زمان بنابراین ما می دانیم که اما ما یک پنجره اینجا که من فکر می کنم ما می توانید برخی از چیزهایی که انجام می شود و من فکر می کنم ما همچنان امیدوار است که که می تواند رخ دهد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب