MIT دانشگاه کنفرانس وعده برای مبارزه با تهدید های بیولوژیکی و شیمیایی جنگ

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 3:49:12 am از طریق این کنفرانس بی

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 3:49:12 am
MIT World Peace University, MIT World Peace University conference, MIT conference on eradication of biological and nuclear weapons, covid-19 pandemic, indian express news از طریق این کنفرانس بین المللی که در دستور کار بود برای ایجاد آگاهی و آمادگی آوردن مردم از کشورهای مختلف با هم به تکامل یک مکانیسم است. (منبع: ویکیپدیا)

MIT صلح جهانی دانشگاه به تازگی انجام شده چهار روز مجازی کنفرانس بین المللی ریشه کن کردن سلاح بیولوژیکی و شیمیایی که به پایان رسید در روز شنبه. این کنفرانس با هدف گسترش آگاهی و بیداری جوانان در برابر زیستی-جنگ. این کنفرانس همچنین با تمرکز بر پایان آن هدف از ایجاد یک گفتمان حقوقی نسبت به مهار تحقیق و توسعه چنین سلاح. آن را به حال بیش از 20 ، 000 شرکت کنندگان از سراسر جهان است.

ابراز دیدگاه های خود را در زمان سناریو استاد دکتر Vishwanath D کاراد, موسس, رئیس جمهور, MIT صلح جهانی دانشگاه گفت: "Covid-19 همه گیر شده بیشترین اختلال در زندگی دنیوی... متاسفانه به علت برخی ملت حرص ما انسان ها هستند که بیشتر رنج می برند. ما باید همه را سوگند به سوی صلح و آرامش به جای مبارزه در برابر یکدیگر".

Rahul V کاراد, معاون رئیس جمهور از MAEER را MIT گروه گفت: "همه ما می دانیم که Covid-19 همه گیر آورده زندگی ما به یک وقفه زمان آن است که ما تجدید نظر راه جهان توابع. به عنوان یک موسسه آموزشی اختصاص داده شده به ایده صلح در جهان ما قاطعانه معتقدیم در کار نسبت به ریشه کن کردن سلاح های بیوشیمیایی. از طریق این کنفرانس بین المللی که در دستور کار بود برای ایجاد آگاهی و آمادگی آوردن مردم از کشورهای مختلف با هم به تکامل یک مکانیسم است که کمک خواهد کرد که در از بین بردن biowarfare."

چهار روز کنفرانس های مجازی دیدم بسیاری از برجسته سخنگویان و رهبران در سراسر زمینه تعمق در بحث و به اشتراک گذاری تخصص خود را در جنبه های مختلف biowarfare و آنها را به طور مشترک کمک به ایجاد یک چارچوب قانونی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن