از دست رفته یادبود روز: جنگ کره دامپزشک مور صرف تعطیلات به دور از خانواده برای اولین بار

که چه Howard مور می پرسد همسرش, Myrna از اتاق خود در avondale estates بردی بهداشت و درمان و توانبخشی که در آن

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399

که چه Howard مور می پرسد همسرش, Myrna از اتاق خود در avondale estates بردی بهداشت و درمان و توانبخشی که در آن او قرنطینه شده و پس از تحمل دو سکته مغزی در ماه فوریه است.

تنها پاسخ Myrna می تواند از انتهای دیگر خط تلفن در Mitchell آپارتمان "من نمی دانم."

این مورز نمایندگی بسیاری از خانواده ها در حال حاضر از هم جدا شده توسط COVID-19. مور, 88, هرگز از او جدا عروس 62 1/2 سال برای بیش از چند روز اما در حال حاضر رابطه خود را تنزل به تماس های تلفنی پنجره بازديد و خاطرات.

مور کره ای جانباز مطرح شده در ارتزین, S. D. شده است و قادر به تجربه انواع فعالیت های مورد علاقه خود اما در حال cooped در یک مرکز توانبخشی میان یک فلج کننده بیماری همه گیر است و همچنین وادار کردن او به دست یک رویداد او هرگز نتواند -- ارتزین روز یادبود جشن.

Howard Moore is a Korean War veteran originally raised in Artesian. (Matt Gade / Republic)

هوارد مور کره ای جانباز اصل مطرح شده در ارتزین. (مت Gade / جمهوری)

به عنوان یک مرد از ورود به ارتش ایالات متحده در سال 1952 مور از دست رفته خود را پدر و مادر و برادران -- هر دو از آنها نیز در جنگ کره خدمت کرده -- در طول دو سال روی لئامت دادن اما آن را کاملا نسبت به جدا شدن از همسر و فرزندان خود را چوپان جری, راجر و شریل.

"این سخت بوده است," مور گفت. "... من بیشتر از خود من در آن زمان (جنگ). من از دست من و برادران و خواهر و مادر و پدر و, اما آن را کاملا مانند خانواده خود را."

پس از یادگیری او را به ارتش فراخوانده شد مور پدر ارائه شده به او را به تاخیر. او می تواند باقی مانده در مزرعه خانواده در ارتزین برای کمک به مراقبت از خود بیمار ، به جای مور شد و مصمم در انجام تعهد خود را به نظامی است.

او پیوست توپخانه امید از اوایل انتشار از ارتش و او در نهایت به سمت چپ و کره جنوبی در موعد مقرر. مور در مقایسه با کره زمین به تپه سیاه و در یک شب سرد او تکیه در برابر یک اجاق گاز فقط آن را به منفجر شدن و آسیب 62 درصد از پوست بدن خود را.

برای درمان سوختگی مور منتقل شد به ژاپن که در آن او قرار گرفتند و سه ماه از گرافت پوست در نهایت قبل از دریافت ترشحات خود را در سال 1953.

"او گفت:" کشورم به من نیاز دارد و من قصد دارم,'" Myrna گفت. "او می تواند در خانه مانده و به کمک پدر خود را, اما او گفت:" هیچ نیست که چیزی که به انجام زمانی که کشور شما به شما نیاز دارد.' او برادر دیگر پیوست خدمات پس از هر سه نفر در این سرویس در همان زمان."

بازگشت به ارتزین مور از سر گرفته و بالا بردن گاو نر و گاو و او نیز به طور خلاصه متعلق به یک باشگاه اجتماعی با همکار جانباز در فدورا, جایی که او ملاقات کرد Myrna. او در نهایت یک ایمیل حامل 30 سال به عنوان او ساخته شده است یک گره ،

آن را در زمان یک دوره از زمان به فاش کردن به Myrna در مورد جنگ تجربه اگر چه او ذکر کار با سلاح های توپخانه خود را آسیب دیده شنوایی. هنوز Myrna معتقد است شوهرش سختی کمک در بازمانده های متعدد سکته مغزی در بیمارستان و عذاب و دل تنگی آگهی در طول مراحل اولیه خود را بازیابی.

او به عنوان جنگ به بازگشت به سابق خود مور نیز مصرانه خواست به اندازه کافی قدرت خود را تقریبا فلج بازو به قلم عشق نامه-هر کلمه روشن و مختصر-به Myrna در روز تولد او.

اما هیچ چیز می تواند آماده مور برای یک زندگی عاری از تماس فیزیکی و تعامل با اعضای خانواده در فرد به عنوان مخالف به تکان دادن از طریق یک پنجره یا یک چت تصویری در یک صفحه نمایش. مور به طور مداوم نگران Myrna سلامت به عنوان او به ندرت خود را به سمت چپ بلوک آپارتمان به دور از avondale estates بردی در طول بیماری همه گیر.

"مگر در مواردی که شما بوده ام در اینجا در این موقعیت شما هرگز می دانم" مور گفت. "این نوع معامله سخت. من از دست (خانواده من) زیادی است."

نه همه از coronavirus انزوا شده است ناتوان کننده, اگر چه به عنوان مور شده است قادر به پیدا کردن چند لکه های روشن. او قادر بود برای به اشتراک گذاشتن خود را در مارس 3 تولد در یک مهمانی با خانواده اش اما او موفق به دریافت حدود 100 کارت که او هنوز هم لذت می برد خواندن.

شاید بزرگترین لحظه رخ ماه قبل از همه گیر آغاز شد زمانی که او انتخاب شد به عنوان یک عضو از افتخار پرواز در طول تابستان برای تمام هزینه های پرداخت شده سفر به واشنگتن ،

با Myrna کنار با بهبودی از یک عمل جراحی قلب باز آن زمان او قادر بود برای به اشتراک گذاشتن با دخترش شریل و تولید آن یکی از باارزش ترین اموال -- یک کتاب از عکس های ساخته شده توسط نوه اش بزرگداشت سفر. در حال حاضر دانستن او قادر به شرکت قبل از درد و رنج سکته مغزی و wading را از طریق یک بیماری همه گیر آن را تقویت تجربه به خصوص که نگهداری از معمول خود را روز یادبود جشن.

Howard Moore, a Korean War veteran originally raised in Artesian, looks out of a window at Avera Brady Health and Rehab, where he has been quarantined after suffering two strokes in February. (Matt Gade / Republic)

هوارد مور, کره ای, جانباز اصل مطرح شده در ارتزین به نظر می رسد از یک پنجره در avondale estates بردی بهداشت و درمان و توانبخشی که در آن او قرنطینه شده و پس از تحمل دو سکته مغزی در ماه فوریه است. (مت Gade / جمهوری)

"من فکر نمی کنم ما از دست رفته یک روز یادبود در ارتزین," Myrna گفت. "ما می خواهم برای رفتن در روز دوشنبه اگر آن را برای همه از این. که بسیار مهم بود به او -- رفتن به گورستان و رفتن به یادبود روز (جشن). آنها همیشه یک برنامه خوب."

با این سال را روز یادبود ضعیف مور امیدوار است که او قادر خواهد بود برای حضور در سال آینده, اما مانند مورد علاقه خود را به ماهیگیری و شکار, سفر و یا به سادگی تماشای گاو در مور آنگوس تگزاس در ارتزین آن همه باقی می ماند و نامحدود وقفه تا زمانی که این ویروس می تواند به اندازه کافی اندک است.

آن را ایجاد کرده است برخی از عدم اطمینان در درون خود افکار درخواست Myrna "هنگامی که من تا به حال رفتن برای رسیدن به آغوش شما دوباره؟"

او به طور طبیعی تا به حال جواب درست فقط به عنوان او بیش از شش دهه: "اوه بعد خواهد آمد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن