از دست رفته Mathews در سال 2011 WC نهایی: Sangakkara

سابق سریلانکا کاپیتان کومار Sangakkara می گوید: یک آسیب به آنجلو Mathews پیش از سال 2011 نهایی جام جهانی برابر

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

سابق سریلانکا کاپیتان کومار Sangakkara می گوید: یک آسیب به آنجلو Mathews پیش از سال 2011 نهایی جام جهانی برابر هند ساخته شده از تفاوت های مهم به نتیجه بازی که هند در بمبئی.

صحبت به هند خاموش-عنکبوتی که تار میتند R. Ashwin در Instagram نشان می دهد 'Reminisce با خاکستر', Sangakarra گفت: "این بزرگترین چیزی که من به عقب نگاه [در] و فکر می کنم. شما می توانید بحث در مورد کاهش یافته است جلب و تمام است که اما ترکیب این طرف و واقعیت این است که ما مجبور به تغییر شد و به نظر من نقطه عطفی در استراتژی ما است که ما تا به حال برای تغییر سرعت.

"او (Mathews) بود که به ما اجازه پنجم کامل کاسه و کامل همه طفیلی پنبه حلاجی شده در هفت."

این wicketkeeper-رودخانه گفت: Mathews' غیبت نیز تا به حال تحمل در تصمیم خود را به خفاش برای اولین بار به جای تعقیب.

"ما تا به حال به تغییر تعادل از کنار و هنگامی اتفاق می افتد که در یک نهایی شما همیشه برای گرفتن یک قمار با تعقیب و گریز," او گفت:.

در مورد سردرگمی در بازی شیر یا خط که تا به حال گرفته شود برای بار دوم Sangakkara روشن است که سر و صدای جمعیت به معنای M. S. Dhoni مطمئن نیستید که چه شده است به نام.

"من به یاد داشته باشید تماس در بازی شیر یا خط و سپس ماهی مطمئن بود و گفت:" آیا با شما تماس دم ؟ "و من گفتم:" نه من به نام سر'.

سران دوباره!

به داور مسابقه گفت: من تا به حال برنده بازی شیر یا خط. وجود دارد کمی از سردرگمی وجود دارد و ماهی گفت: "اجازه دهید یکی دیگر از بازی شیر یا خط' و از آن پایین آمد سر دوباره," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن