اقلیت افزایش Covid مرگ و میر, Maharashtra برنامه های پیام در اردو

نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | به روز شده در: 7 مه سال 2020 3:36:11 am نمونه های جمع آو

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط تبسم Barnagarwala | بمبئی | به روز شده در: 7 مه سال 2020 3:36:11 am
Minority surge in Covid deaths, Maharashtra plans messages in Urdu نمونه های جمع آوری شده در یک تلفن همراه گرد و خاک مجموعه ون در بمبئی این هفته است. (اکسپرس عکس Nirmal Harindran)

از 548 مرگ و میر ثبت شده در ماهاراشترا به عنوان از آوریل 3 239 (44 درصد) از اقلیت مسلمان جامعه — تقریبا سه بار خود را به اشتراک بگذارید (کمتر از 12 درصد) در جمعیت این ایالت.

این باعث شده است تا دولت اپیدمیولوژی گروه به طرح صدور Covid آگاهی پیام در اردو در انتخاب نقاط مهم و طناب زدن در محلی رهبران مذهبی برای توسعه.

یک تجزیه و تحلیل از آمار رسمی هند اکسپرس نشان می دهد که بین مارس 17 زمانی که اولین مرگ گزارش شده در دولت آوریل 15, 89 از 187 مرگ و میر بودند از جامعه مسلمان. بین 15 آوریل تا 3 مه از 361 اضافی مرگ 150 نفر بودند از جامعه است.

بخوانید | Coronavirus اعداد توضیح داد: موارد احتمال زیاد برای دیدن افزایش شدید در روزهای آینده

مقامات دولتی و کارشناسان نقطه به چند دلیل پشت این: محدودیت هایی در مسافران از خلیج فارس آمد و در اواخر به عنوان اواسط ماه مارس; نماز جمعه در بسیاری از مساجد ادامه داد: تا مارس 20; سهم قابل توجهی از جامعه زندگی در محلات اجتماعی که در آن فاصله است مشکل تراکم جمعیت بالا است و دسترسی به بهداشت و درمان ضعیف است.

اتفاقا تنها 69 Covid موارد مثبت در ماهاراشترا ترسیم شد به Tablighi Jamaat رویداد در دهلی نو. تنها مرگ در کشور مربوط به Tablighi مراسم بود که از یک فیلیپینی ملی در مارس 22. در مقابل, در آخرین شمارش (18 آوریل) تعداد موارد مثبت مربوط به Nizamuddin superspreader گروه سراسر کشور بود 4,291.

"بسیاری از مردم کار (در خلیج فارس) به خانه بازگشت و از دست رفته بودند در فرودگاه غربالگری. بود که در یک بازی-changer. ما متوجه شدیم که چند تا از آنها را اگر چه بدون علامت گسترش عفونت در جامعه" دولت اپیدمیولوژی Pradeep Awate گفت.

به عنوان در هر دستورالعمل آن را تنها در مارس 16 — تقریبا دو ماه پس از اولین چین — مشورتی که دولت آغاز قرنطینه مسافران آینده از امارات متحده عربی ، قطر ، عمان و کویت. همان روز مسافر از اتحادیه اروپا و ترکیه و انگلستان ممنوع شد و در مارس 22, تمام پروازهای بین المللی به حالت تعلیق شد.

Awate اضافه شده که اغلب موارد در حال حاضر بودند که از این پایین تر اجتماعی و اقتصادی اقشار. "این موارد در حال گسترش در محله های فقیرنشین نه به دلیل خاص مذهبی و, اما به دلیل شرایط بد زندگی. و در محله های فقیرنشین مسلمانان هستند در اعداد بزرگ است. حداقل 8-10 نفر زندگی می کنند در یک اتاق کوچک که در آن اجتماعی فاصله دشوار است" Awate گفت.

این روشن است در E-بخش بمبئی را پوشش می دهد که Agripada و Nagpada. با 34 و میر ناشی از آن است که دومین Covid-19 تلفات پس از G-South ward (Worli) در بمبئی.

"چند در این بخش زندگی می کنند در chawls و آن وجود دارد که موارد در حال افزایش است. یک ساختمان مسکونی با ساکنان مسلمان تا به حال 26 نفر با سفر خارجی تاریخ, اما تنها یک آزمایش مثبت است. عفونت ها مانند ساختمان است. اما در یک chawl یک مورد می تواند به طور بالقوه آلوده چندین نفر دیگر و در نزدیکی chawls باید Covid موارد" گفت: Prashant Gaikwad دستیار کمیسر BMC.

در حالی که Tablighi Jamaat نشست در دهلی نو به خودی خود نمی تواند منجر به افزایش موارد آن می تواند تاثیر داشتند. گفت: بیواندی MLA رئیس قاری: "این Tablighi Jamaat قسمت القا ترس در جامعه است. آنها نه گزارش نشانه ترس آنها خواهد شد stigmatised."

او با اشاره به نمونه ای از 36 سال Govandi ساکن که درگذشت در هفته گذشته با توجه به Covid-19.

"او اجتناب از رفتن به بیمارستان با توجه به این دلایل و در زمان داروهای مبتنی بر محلی تجویز پزشک.

در نهایت وضعیت خود را بدتر و درگذشت او در KEM بیمارستان" شیخ گفت. او افزود که رهبران جامعه محلی در حال تلاش برای مقابله با این ترس و تشویق گزارش هنگامی که کسی علائم است.

سپس مسائل وجود دارد و تاخیر در مداخله. "مراقبت های ویژه درمان برای موارد بحرانی می آید در اواخر اگر آنها از گروه های کم درآمد. مردم فقیر در حال بازدید از چندین بیمارستان و قبل از دریافت آنها اعتراف کرد سپس آن را خیلی دیر" شیخ اضافه شده است.

وضعیت بهداشت عمومی در بخش طناب در مساجد و محلی Maulanas به رله Covid آگاهی پیام به جامعه است. "ما در حال حاضر در تلاش برای نگاه های محلی و چهره های محبوب که می تواند به عنوان رسولان و انتشار اطلاعات در مورد این بیماری به صورت محلی. ما به زودی به موضوع آگاهی پیام در اردو در نقاط مانند ملگن و بمبئی برای رسیدن به اقلیت" گفت: Awate.

تا روز چهارشنبه, Maharashtra ضبط کرده 651 و مرگ و 16,758 موارد Covid-19. بمبئی و پونا با هم حساب برای 75 درصد از موارد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب