مینه سوتا و ویسکانسین لغو American Legion بیس بال فصل

مینه سوتا و ویسکانسین اعلام کرد لغو 2020 American Legion بیس بال فصل چهار شنبه با توجه به در حال انجام COVID-

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

مینه سوتا و ویسکانسین اعلام کرد لغو 2020 American Legion بیس بال فصل چهار شنبه با توجه به در حال انجام COVID-19 بحران پایان دادن به یک خط از دولت مسابقات برای هر دو کشور است که تاریخ را به 1920s.

نگرانی برای ایمنی از بازیکنان و مربیان و داوران طرفداران و داوطلبان در طول coronavirus همه گیر شد ذکر شده توسط انجمن های هر دو کشور.

"ایمنی همواره مهم در لژیون آمریکایی بیس بال گفت:" مینه سوتا آمریکا بیس بال لژیون مدیر سفت Schaub از دانوب, Minn., در انتشار اخبار. "تا آنجا که ما می خواستیم به بازی در این سال ما می توانیم شانس با بازیکنان و مربیان و طرفداران ما نظارت کند."

American Legion بیس بال در مینه سوتا قدمت آن به سال 1923 با حالت اول مسابقات برگزار شد در منکیتو در سال 1926. در ویسکانسین 2020 را اولین بار از سال 1927 که این تاج نیست یک دولت قهرمان.

لژیون آمریکایی سریال های روز دنیا, برنامه ریزی شده برای ماه اوت لغو شد در ماه گذشته. برنامه ملی همچنین اعلام کرد جمعه این دیگر ارائه هر سطح ملی حمایت از این معنی هیچ تیم بیمه.

"هر کس درگیر در برنامه ما امیدوار به لژیون آمریکایی بیس بال در سال 2020 اما این لازم تصمیم" ویسکانسین آمریکا بیس بال لژیون کمیسر راجر Mathison گفت: روز شنبه در انتشار اخبار است که همچنین با اشاره به تسهیلات در دسترس بودن سفر نگرانی و عدم اطمینان از زمانی که ورزش اجازه خواهد داشت تا دوباره در ویسکانسین. "ما به طور کامل انتظار می رود که برنامه های ما بازگشت در سال 2021 و توان در سطح بالا."

مینه سوتا بزرگترین American Legion انجمن بیس بال در ایالات متحده با 366 تیم در سال 2019 و 357 امضا برای سال 2020 است. ویسکانسین است که چهارمین با 217 تیم در سال 2019. نبراسکا (271) دوم است و پس از پنسیلوانیا (253).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب