مینه سوتا, ایالات بازیکنان انصراف داوطلبانه عمل به عنوان MLS مذاکرات تحریم

مینه سوتا, ایالات بازیکنان نمی, تمرین روز دوشنبه پیش از این گزارش آخرین مهلت برای لیگ برتر فوتبال بازیکنان ار

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

مینه سوتا, ایالات بازیکنان نمی, تمرین روز دوشنبه پیش از این گزارش آخرین مهلت برای لیگ برتر فوتبال بازیکنان ارتباط برای رسیدن به یک توافق با لیگ یک بازگشت-به-بازی برنامه. که آخرین مهلت بود گزارش روز سه شنبه اما از آنجا که تحت فشار قرار دادند تا چهارشنبه هر ESPN Herculez گومز.

ایالات برگزاری شده است داوطلبانه شیوه های ملی ورزشی در مرکز بلین پس مارس 12, اما تصمیم به شرکت در شیوه شنبه یک روز پس از بازیکنان رای دادند در یک طرح بود که پس از آن فرستاده می شود به صاحبان برای از سرگیری 2020 فصل است که متوقف شده است با توجه به این رمان coronavirus.

"در این شب MLS بازیکنان رای به تصویب یک بسته از امتیازات اقتصادی برای سال 2020 فصل تغییرات به تازگی توافق CBA از جمله گسترش آن توسط یک سال و موافقت خود را برای شرکت در یک تابستان مسابقات در اورلاندو" به MLSPA گفت: در بیانیه ای در روز یکشنبه ، "گنجانده شده است حقوق و دستمزد کاهش در کل بازیکن, استخر, تیم کاهش می یابد و فرد پاداش و امتیازات اضافی موجود و آینده از نظر CBA."

پس از آن ارائه شد لیگ را رد کرد counteroffer و بنا به گزارش ها در حال حاضر تهدید به تحریم اگر بازیکنان را قبول ندارند و به آن پیشنهاد شده توسط چهارشنبه.

مسائل هنوز هم در جدول شامل یک "نیروی majeure بند است که اجازه می دهد هر دو طرف به عقب از یک CBA در مورد یک رویداد فاجعه بار مانند یک بیماری همه گیر" در هر ESPN جف کارلایل. کاهش دستمزد و درآمد های برای یک تلویزیون جدید مقابله نیز بخشی از مذاکرات است.

"بازیکنان ساخته شده یک انتخاب به تمرکز وقت و انرژی خود را در یک تصمیم مهم است که شامل تهدید تحریم به جای داوطلب برای شرکت در زمینه آموزش برای مسابقات ما در حال حاضر به حضور" هافبک اتان Finlay که یک MLSPA عضو هیئت اجرایی توییتی در روز دوشنبه. "حاضر نیست کلمه من استفاده کنید."

هر کلمبوس اعزام MLS در حال کار بر تجدید نظر در پیشنهاد خود را برای ارسال به اتحادیه بازیکنان برای تصویب. اگر یک توافق بین دو طرف MLS تیم خواهد سر به اورلاندو فلوریدا., به رقابت در مسابقات در تابستان امسال در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در دیزنی جهان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن