مینه سوتا سناتور ایالت می پرسد که چرا اردو, تفریحی, بسته هستند در حالی که بی خانمان خواب خارج

ST. پل -- مینه سوتا امور خارجه سناتور توییتی در حال حاضر حذف شده و تصویری از خود پرسیدن که چرا اردو و استراحت

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399

ST. پل -- مینه سوتا امور خارجه سناتور توییتی در حال حاضر حذف شده و تصویری از خود پرسیدن که چرا اردو و استراحتگاه ها بسته به بازآفرینی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که بی خانمان Minnesotans در حال خواب خارج است.

سناتور. جاستین Eichorn R-Grand Rapids در سهشنبه, مه 5 توییتی سوال "چگونه است که کمپینگ در خیابان های سنت پل هر گونه امن تر از خود, خانواده, اردو تا شمال?" او بعد از حذف توییت پس از رسم انتقاد در رسانه های اجتماعی.

در یک مربوط به تصویری از خود را در, St. Paul او با اشاره به پشت خود را به یک "شهر چادر" از بی خانمان Minnesotans ساکن در چادر خارج است. "متاسفانه" او گفت: اردو و استراحتگاه ها بسته به تفریح به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. تیم Walz این ایالت اقامت در خانه سفارش به سرعت گسترش coronavirus.

با اشاره به چادر پشت سر او Eichorn گفت: "اگر شما خوب با این کار ما حتما باید OK با ما استراحتگاه در بیشتر مینه سوتا, اردو باز بودن."

Eichorn به نام دولت اردو و همچنین کارکنان خود را ضروری و خواست Walz به "باز کردن مینه سوتا است."

"ما می توانید آن را با خیال راحت. ما اردو یک طرح داشته باشد. آنها می دانند که چگونه به انجام این کار" Eichorn گفت. "و ما طبیعت در شمال مینه سوتا ما فاصله گرفته. من خیلی نا امید به دیدن مرز آبهای تعطیل برای کمپینگ و همه ما از مکان های زیبا ما باید برای رفتن وجود دارد."

Ken Martin, صندلی از دولت دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر پاسخ در بیانیه ای نوشته شده است که Eichorn "باید بدانید که بهتر است به استفاده از بی خانمان Minnesotans به عنوان یک سیاسی سرپا نگه داشتن برای حمله به ماندن در خانه ،

"در مقایسه با افرادی که تجربه بی خانمانی به کمپ است و ناشی از بی فکری و بی رحمانه و Eichorn فشار برای نا امن بازگشایی خواهد تنها در خدمت به گسترش بیشتر coronavirus بیشتر در سراسر مینه سوتا" مارتین گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن