مینه سوتا دولت قصد دارد 3 درصد افزایش شهریه در میان تنبل ثبت نام کالج

دانشجو تأیید برداشت که به تازگی اما سقوط ثبت نام هنوز است 17% پشت آن در این نقطه در سال گذشته است. تابستان ثبت

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

دانشجو تأیید برداشت که به تازگی اما سقوط ثبت نام هنوز است 17% پشت آن در این نقطه در سال گذشته است. تابستان ثبت نام مسطح است.

امنا خواسته در ماه گذشته که آیا سیستم باید یخ شهریه پس از دانشگاه مینه سوتا ، صدراعظم Devinder Malhotra گفت که آن را در نظر بگیرید.

اما در چهار شنبه, مه 20, Malhotra پیشرفته بودجه پیشنهاد که شامل 3% دست انداز.

لایحه مکی معاون رئیس جمهور برای سرمایه گذاری و امکانات هشدار داد امنا در برابر از دست دادن درآمد در میان نگرانی ها در مورد دولت توانایی برای کمک به پرداخت برای کالج در سال آینده است. دانش آموزان پوشش حدود نیمی از این سیستم درآمد با قوه مقننه پوشش بقیه و در آخرین پیش بینی از تماس برای 2.4 میلیون دلار کسری در دولت دو سال بودجه.

مکی گفت: ممکن است نمایندگان مجلس را به برخی از آموزش عالی پول آنها در حال حاضر اختصاص آنها به عنوان مبارزه با کاهش درآمد دولت مرتبط با این بیماری همه گیر. چرا که دانشگاه می تواند نگاه به شهریه برای جبران کاهش حمایت از دولت است.

"بدون شک ما در معرض خطر" مکی گفت.

مینه سوتا دولت نیز تصویب شد بیش از $43 میلیون نفر در آموزش و پرورش کمک های مالی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz گفت باید صرف عمدتا در K-12 مدرسه تابستانی و فناوری برای دانش آموزان در یادگیری از خانه.

مجلس تا به حال تا حد زیادی پرداخت می شود برای چندین سال از شهریه انجماد اما متوقف شد که عمل در سال گذشته به جای اجازه می دهد مینه سوتا دولت 30 کالج ها و هفت دانشگاهها برای افزایش شهریه تا 3 درصد در سال جاری و آینده.

برنی Omann دولت, مدیر روابط برای سیستم گفت: این احتمال وجود دارد که دولت و کمک های مالی فدرال برای دانشجویان ادامه خواهد داد به رشد کمک به جبران شهریه را افزایش دهد.

در طول تاریخ گفت: فدرال پل کمک به دانش آموزان کم درآمد باید افزایش طول رکود اقتصادی است.

"آنها به نظر نمی رسد به طور محدود در تمام در بودجه مسائل" Omann گفت: کنگره است.

Malhotra گفت: تمام 37 مدارس "باز خواهد شد در پاییز." دقیقا چگونه است که کار باقی مانده است دیده می شود, اما و حداقل برخی از آموزش از راه دور ممکن است لازم باشد بسته به نوع ویروس را گسترش.

"ما نیاز به آماده می شود که جرقه مشتعل اقتصاد ما" Malhotra گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب