مینه سوتا مقامات دولتی پین غارت و آتش سوزی در خارج از بازیگران

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و دیگران گفت: در طول یک بعد از ظهر شنبه, مارس 30 و کنفرانس مطبوعاتی آنها باید دلیلی ب

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و دیگران گفت: در طول یک بعد از ظهر شنبه, مارس 30 و کنفرانس مطبوعاتی آنها باید دلیلی برای این باور است که برخی از این گروه ها ممکن است روابط سازمان یافته جرم و جنایت و سفید supremacists و آشوبگران ممکن است نفوذ کرده اند تظاهرات و برنامه ریزی برای انجام این کار دوباره توسط نما به عنوان عادی شدند. از آنها خواسته یک بار دیگر برای شهرهای دوقلو ساکنان منطقه به پایبندی به 8 بعد از ظهر حکومت نظامی برقرار یک روز زودتر به نگه داشتن خود را از جاروب در هر درگیری بین مقامات و خشونت بازیگران.

پیوستن به آنها در جامعه محلی رهبران و مقامات مذهبی که به طور مشابه محکوم به نابودی است که قطع شده است در غیر این صورت مسالمت آمیز تظاهرات و تجمعات سازمان یافته در روزهای اخیر.

"ما نمی توانیم حرکت رو به جلو هنگامی که مردم در حال به آتش کشیدن شهر ما به آتش کشیدن کشور ما" سناتور. ctq, D -, Minn. گفت: در طول press confrence.

مقامات دوباره اذعان کرد که شرایط اطراف فلوید مرگ بودند قبل سابقه پلیس و نهادی تضاد نسبت به آمریکایی های سیاه و سفید. فلوید بود که سیاه, درگذشت, روز دوشنبه, مارس 25 پس از رویارویی با ماموران پلیس در پاسخ به یک جعل حادثه گزارش شده توسط جنوب مینیاپولیس فروشگاه.

درک چوین, 44, افسر که اطرافیان اسیر در فیلم زانو زدن بر روی یک دستبند فلوید گردن مدت کوتاهی قبل از او درگذشت اخراج شد در این هفته دستگیر و به اتهام قتل در درجه سوم است. فلوید مرگ که Walz و دیگران را تقبیح کرده اند به عنوان یک قتل مجموعه ای خاموش موج اعتراضات در سراسر مینیاپولیس که بعد از ریخته به همسایه, St. Paul که در آن تظاهرکنندگان خواستار عدالت و اصلاحات است.

کسانی که اعتراض فلوید مرگ در انتخابات گفت: بعد از ظهر شنبه در حال انجام آن است. اما حضور خود را پس از تاریک پیچیده پلیس و آتش نشانی پاسخ به تخریب اموال و دیگر شرایط اضطراری مقامات گفت.

تا غرق شد محلی ایمنی عمومی سازمان که Walz در صبح روز شنبه اعلام کرد که کامل بسیج مینه سوتا گارد ملی برای اولین بار در این سرویس شاخه سابقه در دولت است. تا به 2500 خدمات اعضا انتظار می رود برای استقرار در این شهرستان بعد از ظهر امروز و کمک به مقامات محلی از طریق شب.

در مینیاپولیس و سنت پل در هر دو فروشگاه های زنجیره ای مکان و محلی متعلق به کسب و کار به طور یکسان شده اند و غارت و در برخی موارد به آتش کشیده شد. افسران پلیس بودند بنا به گزارش شات و مورد هدف قرار گرفتند توسط افراد مسلح با بداهه مواد منفجره با توجه به وزارت امور خارجه ایمنی کمیسر جان هارینگتون.

شگفت آور, بسیاری از کسانی که در همان محله های بسیج را در زیر صبح و بعد از ظهر برای تمیز کردن باقی مانده و توزیع آب و مواد غذایی است.

اما تماس با فنجان مواد غذایی در جنوب مینیاپولیس صحنه فلوید مرگ یک "زمین مقدس" سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان گفت که گستاخ تخریب در راه رفت از جامعه توانایی به سوگواری.

"ما نیاز به ایجاد فضا برای افرادی که قادر به سرند به گرد هم می آیند به سوگواری از دست دادن جورج فلوید. اما به منظور قادر به انجام این کار ما نیاز به ایجاد فضایی برای حذف افرادی که در حال انجام ما آسیب," او گفت:.

همچنین ظاهر می شود در کنار مقامات بعد از ظهر شنبه بود کلارنس کاستیا دایی به Philando کاستیا — یک مرد سیاه پوست به ضرب گلوله به مرگ توسط St. Paul پلیس در سال 2016 — که به دادگاه تجدید نظر برای آرامش نیز هست.

"افراد جوان لطفا با ماندن در خانه امشب. بیرون رفتن و تظاهرات قبل از هشت اما پس از 8 p. m. لطفا رفتن به صفحه اصلی به دلیل آن ممکن است یک چیز خوب," او گفت:.

رهبران مذهبی بسته کنفرانس مطبوعاتی با نماز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب