مینه سوتا کارکنان دولت به دیدن پرداخت ضربت در ماه جولای با وجود دولت سنا مخالفت

مینه سوتا مدیریت و بودجه مدیر مایرون فرانس گفت: افزایش خواهد بود مجاز رخ می دهد و موافقت نامه های کار مذاکره ب

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

مینه سوتا مدیریت و بودجه مدیر مایرون فرانس گفت: افزایش خواهد بود مجاز رخ می دهد و موافقت نامه های کار مذاکره بین Walz دولت و 11 اتحادیه های کارگری به نمایندگی از کارکنان دولت خواهد ایستاد با وجود مخالفت دولت سنا.

دولت و مجلس نمایندگان به تصویب این قرارداد هفته گذشته در حالی که در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا اصلاح آنها عبارتند از: 2.25% پرداخت افزایش از سال گذشته اما جست و خیز 2.5 درصد افزایش است که به پا زدن در ماه جولای. سناتور تایید زبان است که اجازه می دهد تا 2.5 درصد افزایش به اثر عطف به ماسبق اگر دولت تا به حال یک مازاد بودجه در سال آینده.

جمهوریخواهان که کنترل مجلس سنا استدلال کرد که مینه سوتا نباید به کارکنان دولت پرداخت افزایش زمانی که این بیماری همه گیر بود مجبور تقریبا 690,000 Minnesotans به فایل برای بیمه بیکاری و زمانی که دولت پیش بینی شده بود به 2.4 میلیارد دلار کسری بودجه.

اما از آنجا که مجلس سنا به تصویب این قرارداد البته پس از اصلاح آنها بودجه دولت در انتخابات گفت: مجلس تصویب موافقت نامه ها و آنها باید اجازه داده شود به اثر. Frans روز چهارشنبه گفت: قانونگذاران ندارد و قدرت را به نوشتن و یا ویرایش قرارداد کار و تنها برای تایید یا رد آنها. و در عبور از یک تکرار قرارداد سنا مجاز آنها را به اثر او گفت:. حدود 50,000 کارکنان دولت خواهد بود تحت تاثیر این تصمیم است.

"اگر چه مجلس سنا انتخاب یک مسیر است که مشخص شده در قانون اثر قانونی قوه مقننه است اقدام به تصویب موافقت نامه های که ما مذاکره با حسن نیت و جبران خسارت طرح" فرانس گفت: در انتشار اخبار. "MMB را پیاده سازی آنها را به عنوان ارسال شده به قوه مقننه است."

دولت منجمد غیر انتقادی استخدام و برش رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و دولت در کمیسیون " حقوق 10 درصد برای مهار هزینه های دولت.

اما پیش از اعلام جمهوری خواه مجلس تصریح کرد قصد خود را در تصویب یک بهینه سازی نسخه از این توافق نامه. و به آنها گفت: مقامات دولت نباید نظر رای خود را به یک آشکار تصویب قرارداد.

"این Walz دولت خواهد نگاه بسیار تن-ناشنوا اگر آنها تفسیر این اقدام به عنوان کامل تصویب این قرارداد حتی اگر آنها اختراع یک چارچوب قانونی برای توجیه تصمیم خود را" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت. "این غیر ممکن است برای توجیه درخواست 650,000 Minnesotans که شغل خود را از دست را از طریق هیچ گسل از خود را به کمک شانه از بار هزینه های اضافی از این قرارداد. در واقع وجود دارد 12 بیکار Minnesotans برای هر کارمند دولت که دریافت افزایش این ماه ژوئیه است."

Gazelka روز چهارشنبه گفت تصمیم به ایجاد یک "اثر سرما" بین سنا و فرماندار و خواستار پایان دادن به Walz اورژانس قدرت. تحت دولت در زمان صلح و اورژانس Walz افزایش اقتدار و می توانند با استقرار گارد ملی و یا جلو در فدرال بودجه اضطراری.

در زمان صلح و اضطراری است به پایان ماه آینده و یک پسوند می تواند وتو اگر هر دو توافق-رهبری سنا و DFL-کنترل مجلس رای به مسدود کردن آن.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن