ایالتی مینه سوتا اقتصاد: رکود منحصر به فرد در سرعت ورود نابرابر جلوه های مختلف در بخش خرده فروشی

"وال استریت شاخص های پیش بینی شده و نه از رکود" گفت: ساموئلسون که گذشت در سال 2009. اما بعید است که کسی پیش بی

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

"وال استریت شاخص های پیش بینی شده و نه از رکود" گفت: ساموئلسون که گذشت در سال 2009.

اما بعید است که کسی پیش بینی ناگهانی و عمق رکود آوردن منطقه و ملت به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس. و هزینه های مصرف کننده که سوار تاریخی رشد اقتصادی ما شاهد قبل از مارس سال 2020 است که علت و راه حل بالقوه برای این مشکل گفت: مینه سوتا دولت اقتصاددان لورا Kalambokidis.

در مصاحبه با فروم سرویس خبری روز دوشنبه, ژوئن 1, Kalambokidis گفت که زمان رکود منحصر به فرد است در سرعت که با آن ضربه و این واقعیت است که برخی از بخش های خرده فروشی در اقتصاد — بهبود صفحه اصلی برای مثال — پر رونق هستند در حالی که دیگران -- میله, رستوران ها سالن مو و سفر — ویران شده اند.

"یکی از چیزهایی که منحصر به فرد در مورد این رکود این است که برخی از آن است که با توجه به این فرصت را به صرف اینکه از بین رفته اند. شما نمی توانید سفر. شما نمی توانید غذا خوردن در یک رستوران," او گفت:. "کسانی که تا حد زیادی خدمات, بنابراین من فکر می کنم این امکان وجود دارد که مصرف کنندگان در حال جایگزین کردن کالا برای خدمات است که آنها لازم نیست که یک فرصت برای خرید. آنها هزینه های مواد غذایی, اما نه در تهيه غذا رستوران. من نمی توانم سفر, اما من می توانم رنگ اتاق خواب مهمان. ما همه اینجا نشسته در خانه ما به دنبال در چیزهایی که ما می خواهم برای تغییر."

مالیات بر فروش رسید از Minnesota Department of Revenue تایید می کنند که مردم تصور شده است که جمعیت بزرگتر در ثبت نام نقدی از بهبود صفحه اصلی خرده فروشان. در مارس سال 2020 وجود دارد $50.7 میلیون دلار در فروش مالیات جمع آوری شده از مراکز بهبود صفحه اصلی, رنگ و کاغذ دیواری فروشگاه سخت افزار فروشگاه ها و مواد و مصالح ساختمانی دیگر فروشگاه ها در مینه سوتا است. این در مقایسه با $38.7 میلیون دلار برای مدت مشابه یک سال پیش و $34.1 میلیون دلار در مارس سال 2018 است. برخی از فروشگاه های سخت افزاری خرده فروشان می گویند آنها اضافه شده است و کارگران به عنوان سریع به عنوان آنها می تواند به استخدام و آموزش آنها.

در مقابل, با کافه ها و سالن های بسته و رستوران ها محدود به بایگانی اطلاعات تنها برای بیش از دو ماه است وجود دارد یک لیست در حال رشد از مینه سوتا کسب و کار است که بسته اند به طور دائم و خدمات کارگران صنعت دیده می شود توده furloughs یا بیشتر جابجایی دائم.

"این قطعا غیر معمول است. این واقعا یک راه فوق العاده ای برای رکود اقتصادی برای شروع است. وجود دارد این تفاوت ها در سراسر کسب و کار و حتی کسب و کار خرده فروشی و با وجود تفاوت ها در سراسر بازار کار," دکتر گفت: Kalambokidis. "رکود اقتصادی است که هدف قرار دادن همه. همه متاثر از این بیماری همه گیر و رکود اقتصادی, اما آنها به همان اندازه تحت تاثیر قرار."

Kalambokidis شده است که در این موقعیت پس از سال 2013 نیز سر از تجزیه و تحلیل اقتصادی در مینه سوتا مدیریت و بودجه و به تدریس اقتصاد بخش دولتی و امور مالی در دانشگاه مینه سوتا است. در اواخر ماه فوریه MMB اعلام کرد که 1.5 میلیارد دلار مازاد برای دولت است. فقط پنج هفته بعد با ماندن در خانه سفارشات در محل انفجار بیکاری و هزاران نفر از مینه سوتا کسب و کار تعطیل Kalambokidis گفت قانون گذاران برای پیش بینی یک "سونامی" از درآمد از دست داد.

به عنوان به سرعت به عنوان این رکود اقتصادی آغاز شد و پس از یک لحاظ تاریخی دوره طولانی از توسعه اقتصادی رانده شده توسط مصرف کننده صرف جاده به بازیابی ممکن است طولانی تر از این زمان به عنوان Kalambokidis نشان داد. به طور معمول اعتماد به نفس در اقتصاد یک عامل بزرگ در راه اندازی مجدد هزینه های مصرف کننده است که حدود دو سوم ملت واقعی تولید ناخالص داخلی.

عوامل دیگر وجود دارد در این زمان از coronavirus. در حال حاضر به عنوان افراد بیکار بازگشت به کار کنید و سعی کنید برای بازیابی آنچه که درآمد آنها از دست داده اند و در طول همه گیر آن نیز باقی مانده است دیده شود چه ادامه داد: ترس از شیوع معنی خواهد بود که برای خرده فروشی.

"مردم می توانند پول برای خرج کردن و هنوز هم می گویند من بیش از حد نگران در مورد آنچه که در ماه آینده و سال ممکن است نگه دارید, بنابراین من قصد دارم به دقت و توجه" Kalambokidis گفت. "چه خبر فوق العاده ای در مورد این شرایط است که آن را نیز در مورد مردم احساس به اندازه کافی امن به بیرون رفتن و شرکت در این نوع از هزینه های فعالیت های است که آنها را قبل از همه گیر. وجود دارد مقدار زیادی از روانشناسی و جامعه شناسی در بازی در اینجا در مورد نحوه مصرف کنندگان کمک به اقتصاد است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن