مینه سوتا گارد ملی نیروی هوایی طرح دوم روگذر برای چهار شنبه

پرواز دوم خواهد شد سربازی شعبه ادای احترام به کسانی که مشغول به کار در خط مقدم از coronavirus همه گیر در بسیار

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399

پرواز دوم خواهد شد سربازی شعبه ادای احترام به کسانی که مشغول به کار در خط مقدم از coronavirus همه گیر در بسیاری از هفته. آنها قبلا برنامه ریزی شده است به عنوان ماموریت آموزشی.

شبیه عینک باز در جای دیگر در ایالات متحده در هفته گذشته به عنوان بخشی از یک کشور و تلاش برای افزایش روحیه و افتخار ضروری کارگران خدمات در زمینه های مختلف از مراقبت های بهداشتی به خدمات به مشتریان. کارگران در این زمینه باید در بسیاری از موارد کار شده است پس از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید برای اولین بار شروع به گسترش و تعطیل کسب و کار.

"این که آیا شما یک ارائه دهنده خدمات پزشکی و یا یک بسته بندی گوشت کارمند; یک معلم و یا ایستگاه های گاز همراه; یک پاسخ اضطراری و یا یک زباله جمع کار خود و مراقبت شما ارائه نگه داشته اند کشور ما امن و عملکرد" مسلح ، ژنرال جان Jensen یاور کلی از مینه سوتا گارد ملی در بیانیه ای گفت:.

در نظر گرفتن بخشی در پرواز خواهد بود F-16 جنگنده و C-130 حمل و نقل هواپیما از گارد 148th جنگنده بال از دلوت و 133rd ترابری بال فورت Snelling. همچنین در نظر گرفتن بخشی خواهد بود که نیروی هوایی, رزرو 934th ترابری بال است که در مفصل ایستگاه در شهرهای دوقلو منطقه است.

با توجه به گارد انتشار اخبار این مسیر پرواز برای flyovers برسد آلبرت لی, اسکندریه, Baudette, بمیجی بزرگ, چنگال, آبی, زمین, Burnsville, کلوکت آشپز, Crosby, Detroit Lakes, Duluth, ادینا الی فرگس فالز Grand Marais, Grand Rapids, هرمانتاوون, هیبینگ بین المللی می افتد Jackson, Lynn, منکیتو مارشال, مورهد جدید پراگ جدید اولم Northfield, Redwood Falls, روچستر روسو و Shakopee نقره خلیج تیف ریور فالز, دو بندرگاه ویرجینیا و Worthington در مینه سوتا به عنوان به خوبی به عنوان Ashland Bayfield و برتر در ویسکانسین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن