مینه سوتا قانونگذاران معرفی اسکناس های هدفمند در پلیس جنایی, دادگستری اصلاحات در پاسخ به Floyd مرگ

ST. پل -- قانونگذاران ایالتی مینه سوتا مردم رنگ و بومی (POCI) انجمن معرفی کشت پلیس و عدالت کیفری اصلاح صورتحس

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399

ST. پل -- قانونگذاران ایالتی مینه سوتا مردم رنگ و بومی (POCI) انجمن معرفی کشت پلیس و عدالت کیفری اصلاح صورتحساب در پاسخ به مرگ جورج فلوید یک سنت لوئیس پارک درگذشت مردی که پس از خفگی توسط یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او هفته گذشته است.

معرفی شده در شنبه, ژوئن 2 در کنفرانس خبری این انجمن گفت: آنها می خواهند به صورتحساب و اصلاحات به طور کلی یک اولویت برای مجلس آینده ژوئن 12 جلسه ویژه و همچنین جلسات آینده.

POCI انجمن صندلی Rep. رنا موران D-St. Paul خبر داد و گفت: "وقت آن است برای همه دست آمده در عرشه و اساسا تغییر نحوه تعامل پلیس با سیاه مردان و پسران."

"برای بیش از حد طولانی مردم در جامعه شده اند گفت: آنها باید منتظر تغییرات سیستمیک لازم برای اطمینان مردم رنگ ندارد و به زندگی در ترس از اجرای قانون" مورن گفت. "آنها خسته از انتظار برای اصلاحات خسته از انتظار برای پاسخگویی و خسته از انتظار برای عدالت است."

قانونگذاران گفت: لوایح در صورت تصویب افزایش خواهد یافت پلیس پاسخگویی و شفافیت بالا بردن انجام استانداردهای درمان جامعه اعتماد در اجرای قانون و اصلاحات تحقیقات و پیگرد قانونی فرآیندهای برای موارد افسر-درگیر استفاده از زور و مرگ و میر.

تشکر. Fue لی D-مینیاپولیس گفت: فلوید درگذشت "در دست چهار فرد افسران پلیس" است اما این مسائل بنیادی را به "نژادپرستی ساختاری و ضمنی و تعصب (که) را غالب برای نسل." روز سه شنبه طرح اولین گام برای تغییر است. Rep. اموزش Richardson, D-مندوتا هایتز اضافه شده است که صدای سیاه Minnesotans "باید صدای خود را uplifted . . . و باید منجر به تغییر است که صدای ما شده است گریه کردن برای قرن ها."

در یک جداگانه سهشنبه در کنفرانس خبری دگرمن. Gov. پگی فلاناگان گفت که او و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz عقب POCI انجمن پیشنهادات از آنجا که "ما دیگر در یک محل که در آن ما می تواند پرتاب دست ما است."

"مهم ترین چیز است که رهبران می توانید انجام دهید در حال حاضر به گوش دادن به طور مستقیم به جوامع رنگ و سیاه و سفید جامعه به طور خاص در مورد سیاست های پیشنهادی ساختارشکنی سیستم نژادپرستی" فلاناگان گفت. "اگر ما اقدام نمی, من نمی بینم که چگونه ما می تواند به جلو حرکت می کند به عنوان یک دولت در همه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب