مینه سوتا برنامه های بهداشتی گسترش بلند کردن اجسام از copayments برای COVID-19

مینه سوتا برنامه های بهداشتی بوده است مورد نیاز برای پوشش تست بدون هزینه های اما موافقت کرده بود به چشم پوشیدن

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

مینه سوتا برنامه های بهداشتی بوده است مورد نیاز برای پوشش تست بدون هزینه های اما موافقت کرده بود به چشم پوشیدن از copays برای بستری شدن در بیمارستان تا ژوئن 1.

توافق حذف بالقوه که 570 بیماران حاضر در بیمارستان برای بیماری و صدها اگر نه هزاران نفر بیشتر به آمده می تواند هزاران دلار در صورتحساب های پزشکی در بالا از حقوق از دست رفته و ناتوانی است.

این MDH همچنین اعلام کرد که روز شنبه آن را اهدا کرده بود $97.6 میلیون در مراقبت های بهداشتی کمک های مالی در سراسر مینه سوتا قانونی-اختصاص بودجه برای تقویت مراقبت های اولیه کلینیک مراقبت های طولانی مدت و سایت های بیمارستان و سیستم های بهداشتی و اولین پاسخ دهندگان.

این پول برای پرداخت هزینه های اضافی نیروی انسانی PPE و دیگر هزینه های مرتبط با آماده سازی برای این بیماری همه گیر.

در خبری دیگر مقامات بهداشت در پاسخ به این گزارش که در 13 درصد بیش از هفت روز گذشته, مینیاپولیس است چهارم-بالاترین مثبت COVID-19 مورد رای دادن در عمده مناطق شهری در سراسر کشور, با توجه به کاخ سفید Coronavirus نیروی کار.

11% مثبت مورد رای دادن گزارش روز شنبه نیز در میان بالاترین در کشور است. مقامات بهداشتی دولت گفت که تمرکز تست شده دولت بالاتر از نرخ مثبت.

"این مهم است که بدانید چقدر ما تست ramped تا در هفته های اخیر و این واقعیت است که ما به شدت تست مراقبت دراز مدت به شدت تست در این سایت از این گیاهان پردازش مواد غذایی شیوع گفت:" مالکوم. "ما باور نمی کنیم این موارد در ارتباط با شهرستان ها و کسانی که گیاهان باقی می ماند یک مسئله تنها برای کسانی که در شهرستانهای اما در واقع کمک به جامعه گسترش در جوامع دیگر."

"تا آخر این هفته تست ما واقعا متمرکز در تنظیمات که در آن ما انتظار برای دیدن یک نرخ مثبت" گفت: دولت مدیر بیماری های عفونی کریس Ehresmann "و بسیاری از امکانات مراقبت طولانی مدت که در آن آزمون داده اند در شهرستان Hennepin و مینیاپولیس. علاوه بر این, برخی از گیاهان که در آن ما باید انجام تست برخی از این افراد ممکن است رفتن به خانه به شهرستانها در آخر هفته."

"ما ممکن است ببینید که تعداد پایین اما در حال حاضر ما در حال نمونه برداری در مناطق ما می دانیم که تعداد موارد مثبت," Ehresmann غمگین. "ما آن را به طور جدی اما ما نه شگفت زده و یا شوکه کرد. آن را حس می کند بر اساس چه ما شاهد موارد بازی کردن."

مالکوم تایید کرد که دولت هنوز تاریخ برای زمانی که رستوران می تواند بازگشت به ارائه سرپوشیده صندلی.

"زمانی که فرماندار صحبت در مورد مراحل بعدی فراتر از ماه ژوئن برای اولین بار او نمی خرما برای یک دلیل" مالکوم گفت. "ما بسیار فرار فاز در منحنی با اعداد بالا و پایین رفتن و بیمارستان ظرفیت ظاهری برای سرعت بخشیدن..

"من می دانم که رضایت بخش پاسخ و این که مردم می خواهم به یک تاریخ خاص, اما ما می تواند انجام بدی با یک تاریخ خاص. چیزی که ما نمی خواهید برای انجام شده است می گویند که حتی اگر شاخص بدتر از آن مهم نیست ما می رویم پیش رو در X تاریخ چون ما گفت ما خواهد بود."

مینه سوتا اضافه شده 652 جدید آزمایشگاه تایید موارد COVID-19 در 5,839 آزمون شنبه. دولت در حال حاضر 21,960 آزمایشگاه تایید موارد هر چند مقامات بهداشتی معتقدند که تعداد به یک undercount.

"ما در حال ادامه برای انجام این کار به خوبی توسط متریک مورد دو برابر شدن زمان" مالکوم گفت. "ما به دنبال چیزی کمتر از 7 روز برای دو برابر شدن, و ما در حال حاضر در 16 روز."

دولت در بخش بهداشت و درمان گزارش 18 مرگ و میر 15 اتفاق می افتد در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت. یک مورد مرگ ثبت شد هر در Chippewa, خاک رس, Goodhue, Nicollet و رمزی شهرستانهای استان است. سه مورد مرگ گزارش شده در میان ساکنان داکوتای شهرستان و 10 مرگ و میر ثبت شد در شهرستان Hennepin. دولت در حال حاضر را تجربه کرده است 899 مرگ و میر ناشی از COVID-19.

برای تشویق مردم به دنبال تست مقامات بهداشت به تازگی راه اندازی, رایگان, پیاده روی در تست ایستگاه سرنشین دار توسط مینه سوتا گارد ملی. در طول پیاده روی تا تست در شش مکان های شنبه مقامات در حال برنامه ریزی برای 6,600 بازدید کنندگان و در زمان 10,000 نمونه.

دولت نمونههای جمع آوری شده از تعداد زیادی از افراد بدون علامت که به دنبال آزمایش نیز هست.

تقریبا 10% از موارد جدید گزارش روز شنبه بودند در داکوتای کانتی که اضافه شده 62 موارد در یک روز. قبلی شیوع بیماری در شهرستانهای صفحه اصلی برای پردازش گوشت باید همه از بین رفت اما با اشراف شهرستان گزارش فقط 9 موارد Kandiyohi 3, Cottonwood 1, Martin 1 و استرنز 8.

ماشین چمن زنی شهرستان همچنان بالا مورد مجموع با 18 و در حال حاضر رسیده 206 موارد در نزدیکی quadrupling در 10 روز. تاد شهرستان نیز از محل افزایش موارد است. آن اضافه شده 16 مورد سهشنبه و در حال حاضر رسیده 220 موارد نزدیک به 500% پرش در 10 روز.

دولت همچنان به نظارت بر نوردی ICU استفاده کنید. ICU استفاده از شروع به پریدن کرد به طور قابل توجهی در روزهای اخیر و با 51 تخت در دو روز به رسیدن به 258 نفر. مقامات بهداشت گفت: 87 درصد از تخت ICU در مترو اشغال شد در طول تعطیلات آخر هفته اما نسبت به بسیاری از آن استفاده کنید به بيمارستان ابتلا به تاخیر خدمات متضمن پیچیده بهبود.

"آنها انتظار می رود برای دیدن این الگوی ICU شماره در هفته های آینده به عنوان یک نتیجه از کار سخت برای رسیدن معوق موارد گرفتار" مالکوم گفت: "و سپس این اعداد را عادی." اضافه کردن اضافی در 312 بیماران بستری با COVID-19 و 570 Minnesotans با استفاده از سیستم بهداشت و درمان برای مبارزه با بیماری.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

COVID-19 تبعیض تدریس خصوصی در خانه: 833-454-0148

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب