وزارت منابع طبیعی مینه سوتا به بازگشایی اردو در مراحل

به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا برنامه ای برای بازگشایی آن اردو در یک رویکرد مرحله به مرحله شروع ژوئن 1. ارد

توسط NEWSMINERAL در 1 خرداد 1399

به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا برنامه ای برای بازگشایی آن اردو در یک رویکرد مرحله به مرحله شروع ژوئن 1.

اردو عبارتند از کسانی که در پارک دولت, دولت از جنگل ها و مناطق تفریحی مدیریت توسط DNR. عمومی و خصوصی اردو نیز ممکن است بازگشایی آغاز ژوئن 1, اگر آنها به ایجاد یک برنامه آمادگی و دنبال مینه سوتا اردوگاه دستورالعمل.

"ما مشتاقانه منتظر استقبال از بازدید کنندگان یک شبه به DNR-مدیریت کمپینگ و امکانات محل سکونت در ماه ژوئن گفت:" DNR کمیسر سارا Strommen. "کارکنان ما در حال حاضر انجام ارزیابی از شرایط اردوگاه و آماده شدن برای دریافت بازدید کننده."

با توجه به محدود بر روی سایت پارک ها و مسیرهای پیاده روی کارکنان در طول اقامت در خانه سفارش DNR گفت: آن را تا به بسیاری از کار از چپ به اردو و اسکان آماده برای بازدید کنندگان یک شبه.

پراکنده کمپینگ در دولت جنگلها در حال حاضر مجاز است. DNR پیش بینی زیر جدول زمانی:

  • مارس 22: DNR باز خواهد شد 75 از راه دور campsites در پارک دولت برای استفاده از تعطیلات آخر هفته روز یادبود ترین که تا به حال موجود رزرو. یکی دیگر از 80 سایت های از راه دور انتظار می رود تا آماده شود توسط مارس 29.
  • ژوئن 1: DNR پیش بینی داشتن حدود 20-30 از آن اردو در درون دولت و پارک ها و مناطق تفریحی و جنگل اردو آماده برای باز کردن با خدمات محدود. برخی از گزینه های مسکن از جمله camper کابین و خیمه را نیز باز در ژوئن 1. در کل بازدیدکنندگان می توانند انتظار داشته باشیم که سیستم های آب خواهد شد در زمینه حفظ خواهد شد و طاق توالت/porta-توالت در دسترس خواهد بود. برخی از خدمات ارزش افزوده ممکن است آماده و یا در دسترس که در آن نقطه مانند دوش و رنجر ایستگاه.
  • ژوئن 8: DNR را بازگشایی یکی دیگر از 20-30 اردو و امکانات محل سکونت بقیه آن از راه دور campsites و بسیاری از آن رنجر ایستگاه.
  • ژوئن 15: DNR قصد دارد تا بقیه از اردو باز و بسیاری از مناطق با خدمات کامل. این Mary Gibbs کافه در ایتاسکا دولت پارک طبیعت فروشگاه و جانبی ساختمان مانند ماهی تمیز کردن امکانات و پیک نیک پناهگاه با کاهش ظرفیت خواهد شد که در آن ممکن است.

کمپ باید آماده کنند و با دست خود ضد عفونی کننده برای تمیز کردن دستمال حوله کاغذی و کاغذ توالت و لوازم دیگر برای استفاده در کمپ و در دسترس حمام, انتشار اخبار گفت.

سواحل برکه-استخر خانه داری کابین مراکز بازدید کننده در گروه مراکز برج های آتش و بزرگ-گروه امکانات بسته باقی خواهد ماند تا اطلاع ثانوی. تورهای گروهی و دیگر برنامه ریزی شده برنامه های تفسیری برگزار نخواهد شد.

برای کاهش گسترش COVID-19, Minnesotans تشویق می شوند به:

  • سفر به عنوان به طور مستقیم به مقصد خود را به عنوان امکان پذیر است و به حداقل رساندن توقف در طول راه.
  • تلاش برای آوردن تمام لوازم مورد نیاز با آنها.
  • اگر آنها نیاز به توقف گاز یا لوازم پوشیدن پارچه صورت پوشش.
  • شستن دست و یا استفاده از ضد عفونی کننده دست بعد از دست زدن به سطوح مشترک.
  • سفر نیست اگر بیمار.

بازدید کنندگان توصیه به بررسی dnr.دولت است.mn.ما/covid-19 برای آخرین اطلاعات در مورد امکانات و وضعیت بازگشایی جدول زمانی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب